21 Mart 2007

BlogCUmhuriyeti

Bir önceki yazımda blogumla bir süre ilgilenemeyeceğimden dolayı yazar aradığımı beyan ettiysem de ne yazık ki kimseden ciddi bir teklif gelmedi. Ben de ne yapayım o blog senin bu blog benim blog blog gezdim hafta sonu. Bazılarına doğrudan ben yazarlık teklif edeyim diye düşündüm ama blogu olan benim blogda niye yazsın?

Yazdıklarına ve ürettikleri fikirlere şapka çıkartılacak çok sayıda blogcu var gerçekten de. Günlük takip edemesem de özellikle hafta sonları izlemeye aldığım bir kaç blogcu arkadaştan bahsedeceğim bugün.

Bir grup blogcu arkadaş bir araya gelmiş ve nereden akıllarına esmişse gerçekten de harika bir üretkenlikle toplu taşıma araçlarında yaşadıkları ilginçlikleri otobuste.blogspot.com adresinde okuyucularıyla paylaşıyorlar. Zevkle takip ettiğim bloglardan bir tanesi oldu bir süredir Otobüsteblog.

Bugün blogu açtığımda geçen yıl benim de değindiğim bir konuyu kaleme aldığını gördüğüm, özellikle blogunu tanımama sebep olan "Östrojen hanımın marifetleri.." başlıklı yazısından da anlaşılacağı üzere çok zekice yazılmış yazıların yer aldığı güzel bir blog daha; Ecenazeblog.

Anladığım kadarıyla eşinin çektiği güzel fotoğrafları Risalelerden güzel alıntılarla tamamlayan bir başka blog ise Zikriyeblog. Artık bahara girdiğimiz şu dönemde baharın güzelliklerini görmek ve tefekkür ederken hakikat pencerelerini aralamak istiyorsak sık kullanılanlara ekleyelim.

You Tube her zaman elimizin altında. Ancak elimizin altında olması ondan her zaman en güzel şekilde istifade edebilmemizi sağlayamıyor. Ya vakit azlığından ya da aramaya üşendiğimizden. İşte bir başka blogcu arkadaşımız da Nur Tube diye adlandırdığı bir blog açarak isminden de anlaşılacağı üzere belli konulardaki You Tube'da yer alan videolara kolaylıkla ulaşmamızı sağlamış. Hakikaten güzel bir düşüncenin ürünü Nurtubeblog.

Genç bir kardeşimiz de yeni bir blog açmış. Güzel bir kaç alıntı ve yazısı olmuş ancak sanıyorum ilk günlerdeki heyecanını kaçırmış olsa gerek, bir süredir güncellemiyor blogunu. Murat Aydın gibi genç ve heyecanlı kardeşlerimizi blog aleminde tutmamız gerektiği kanaatindeyim. Bu nedenle Murataydınblogu da ziyaret edelim.

Bu kadar tanıtımdan sonra ufak bir rica da Murat Özdemir için. Bir süredir rahatsız olduğundan aramızda göremediğimiz Murat için en azından dualarımızla desteklerimizi esirgemeyelim. Allah'tan şifa dileyelim.

9 yorum:

  1. Siz de sadece blog cumhuriyetlerini tanıtmışsız Ali Bey kardeş.
    Başka zamanlarda da meşruti yönetimli bloglar ya da prenslik şeklinde vs.. idare edilen blogları da tanıtırsınız inşallah.
    Acaba cumhuriyetçi başka blog yok muydu?
    :-)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada,geçenler Tuğrul Cenker Bey'le karşılaştım Osman Gazi Türbesi'nde.
    Bahsettim sizden görmüşken.Uzun zamandır girmiyormuş bloglara,sizden de ses çıkmayınca yazmaz olmuş.
    Yazabilirim dedi,yeter ki Ali kardeşim istesin dedi.
    Ben yeri gelmişken unutmadan ileteyim dedim sadece.

    YanıtlaSil
  3. Nazik sözleriniz için teşekkür ederiz :)
    Otobüsümüz, hikayelerini tarihe yazmak isteyen herkese açık.
    Okumak isteyenlere zaten her zaman açık.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim:)

    saygılar

    YanıtlaSil
  5. ali bey, bir tanitim da yeni bir gezi sitesi olan www.seyahatblog.com icin yapsaniz, saygilarimla...

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler abi bey, allah razi olsun

    YanıtlaSil
  7. @cenkunal; cenk abi, bir başka defada da blog prensliklerini vs. anlatırım inşallah :) ayrıca tuğrul beye tekrar rastlarsanız selamımı iletin lütfen. blogum yazarlarımızın hepsine her zaman açık, zaten şifreleri de var, diledikleri zaman benden habersiz girip yazılarını yayınlayabiriler.

    @ned dorsey; teşekkürler ned dorsey. bir gün belki biz de iştirak ederiz.

    @ece; ben de teşekkür ederim ece hanım.

    @compir; en kısa zamanda bahsettiğiniz blogu inceleyeyim inşallah.

    @murat özdemir; allah hepimizden razı olsun murat.

    YanıtlaSil
  8. #

    NurTube.Blogspot.Com sitesinin adresi değişmiş.. sonradan gelenler için duyurulur.

    [ www.nurtube.com ]

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler kâzım mızrak.

    YanıtlaSil