18 Mart 2007

Blog! Blog! Blog!

Bir blog sahibi olmak ne zor bir şey bir bilinse. Pazar sabahı uyanıp da şöyle sıcacık ekmekle kavatlı etmek varken, yüz yüze görüştüğüm, maillerle yazan dostların haklılığı aklına geliveriyor insanın. Neymiş, eskisi gibi güncellemiyormuşum blogumu. Yoksa ilgilenmem gereken bir şeyler mi varmış?

Kolay değil dostlar, bir defa üzerinizde baskı hissettiğiniz anda yazamaz oluyorsunuz zaten. Ayrıca yazarken de dikkatli olmak zorundasınız. Mesela yukarıda “kahvaltı etmek” yazdım ya, biri çıkar “ne ediyorsun sen, kahvaltı edilmez, yapılır” der. Gel yarım saat yorum yaz buna, cevap ver. Çoğunuz blog yazmıyorsunuz, kolay sanıyorsunuz bu işleri.

Diğer taraftan Cenk abi ile başım dertte. Yok damaydı, yok satrançtı… En son bir yorumunda damacıları bana, satranççıları kendine çağırmış. Güya dama satranca göre kolay ya, biz kolaycıymışız. Buradan Cenk abimize sesleniyorum. Buyur online satranç oynayalım, tüm blog camiası da izleyici olarak katılsın. Tabi net alemi böyle bir imkanı sağlayabilmiş midir, bilmiyorum?

Her neyse sevgili dostlar, siz iyisi mi beni birkaç güne bir takip edin. Bu sıralar ilgilenmem gereken başka konular bir hayli fazla. Konuk yazarlarımız da sağolsunlar benim bu halimden haberdar olmakla beraber çok yoğun olduklarından blogla ilgilenemiyorlar. Dolayısı ile blogumu sık sık güncelleyemiyorum. Yeri gelmişken; blogumu özellikle önümüzdeki 2-3 ay boyunca idare edebilecek yeni yazarlar arıyorum. Müracaatlarınızı bu yazıya yorum olarak bırakabilirsiniz. Yorumunuzun yayınlanmasını istemiyorsanız bunu da ufak bir not düşersiniz.

Huzurlu bir Pazar diliyorum.

4 yorum:

  1. Valla uyanıklık etmiş bu Cenk.
    :-)
    Bu arada işte yine buldum;düzeltmece yok ama benden okuyunca:
    "kahvaltı etmek" ya da "yapmak" arasındaki farkı değil ama,"kavatlı etmek" de neyin nesi diye sormadan edemeyeceğim.
    :-)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı günler Ali Bey
    Bugünlerde sizin gibi bazı blog sahipleri habire yazar arıyor
    Epey cazip teklifler var :-)
    Hayırdır İnşallah....
    Bu blog sahiplerine ne oluyor...
    Muhabbet dolu kalbi selamlar...

    YanıtlaSil
  3. @cenkunal; görüldüğü üzere cenk abi hala uyanıklık ediyor. davete icabet etmedi. korkuyor mu dersin :) ayrıca maddi hatamı bularak ne kadar müdakkik okuyucularımın var olduğunu diğer okuyuculara göstermiş olduğundan dolayı da teşekkür ederim.

    @emircan; hocam online kelimesi yerine çevirim içi diyorlar galiba :)

    @mehmet abi; hayırlı günler mehmet abi. evet, cenk abi teklif ediyor size yazarlık sanırım. ama bizim teklifimiz mütevazi bir teklif. kabul ederseniz her hangi bir menfaatiniz olmaz galiba. yani çok cazip değil. 50 tane yorum alamayız mesela, günde yüzlerce kişi tarafından da okunmaz yazdıklarımız. fakat takdir sizin tabii.

    YanıtlaSil