11 Ağustos 2007

Aile Boyu Bloglayanlar

Geçtiğimiz günlerde yaz tatilinden dönen bir blog okuyucum blogumun son 3-4 aydır çok ağırlaştığını, artık takip etmekte zorlandığını, yazılarımın sadece başlıklarına bakarak takipte kalabildiğinden bahsetti. Gerçekten de son dönemlerde sıcak siyasi gelişmelerin de etkisinden olsa gerek blog camiasına bir hayli sıkıcı gelecek yazılar kaleme aldım.

Bugün gün boyu blogumun eski günlerini arayanlara yönelik bir konu aradım. Ne yazayım diye düşünüp bir taraftan da blogları gezindim. Bir de ne göreyim; bir grup bloogger resmen nüfus kütüklerini olduğu gibi bloga taşımışlar. Tamam, bir kısım okuyucular, Cenk Ünal, Ebruli ve Emir Can arasında acaba bir bağ var mı diye düşünüyorlar ve dile getiriyorlar ama bu saydıklarıma göre şimdi sıralayacağım ve benim sabahtan beri işin içinden çıkamadığım bloggerları hakikaten çözmek çok zor.


Şimdi ben linklerini vereyim de hangisinin kimin yeğeni kimin kardeşi olduğunu çözelim bakalım. Önce Anne olduğunu anladığımız Sema Hanım'dan başlayalım. Bu ablamızın anladığım kadarı ile iki kerimesi var, biri Serra Hanım. Ancak diğer kardeşimizin blogu hangisi çözemedim. Sema Hanım'ın bir de eltisi ya da kardeşi olduğunu sandığım Neriman Hanım var. Neriman Hanımın da Kübra ve Enes adlarında iki blogcu kardeşimizin annesi olduğunu sanıyorum. Sema Hanım'ın bir de kardeşi olduğunu sandığım Hatice Hanım var. Ayrıca Efnan Hanım'ın da bu hanımların kardeşi olduğunu düşünüyorum. Abla, kardeş, anne derken bu grubun bir de kuzenleri var. Mesela Mihriye Sultan Hanım bunlardan biri sanırım. Bir de Mehmet Han kardeşimiz var, bu kardeşimiz de yeğen oluyor. Ayrıca Mihriye Sultan Hanımın bir kardeşi var, o da Zehra Hanım. Bir de yengeler var. Bunlardan biri Filiz Hanım.

Ümit ediyorum bu abla ve kardeşlerimiz bana kızmazlar. Ufak bir dikkatle çözülebilecek bu ilişkiyi benim dile getirmemden kasıt sadece aileler arasındaki güzel iletişime bir örnek göstermek ve esasında haber niteliği bile taşıyabilecek ilginç bir örneği ziyaretçilerimle paylaşmaktı. Mazur görmelerini umuyorum.

17 yorum:

  1. tamamen bi tesaduf eseri (bugun bloguma statcounter eklememle) kar$ila$tim bu yaziyla. iyi cozmu$sunuz gercekten de. Bi ablam (Ebru), bir de erkek karde$im (Mustafa) var. İkisi de blog yazmio ama. Sanirim suLaLecek bLog yazanLarin ba$ini cekioruz. Kendi adima konu$uim, boLe yazman sorun diiL. Ztn bi iki keZ okuan yorumLara bakarak dahi cikartabiLir kimin kim oLdugunu. O yusden tabii ki mazur goruoruz.. ii gunLer. ;)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Sabahlar
    Kördüğümü iyi çözmüşsün Ali Bey
    İyi ki söyledin
    Bilmeden pot kırabilirdik
    Müdakkik ve muhakkik bir hukukçu olduğun nasıl da belli
    Teşekkürler ve helal olsun sana
    Ben blog alemini pek bilmem ama zannederim şöyle senin gibi dikkatli araştırılsa kimbilir daha kimler kimlerin yakını çıkabilir:-)
    Kalbi selamlar

    YanıtlaSil
  3. @serra yilmaz; sizin grubun arasındaki akrabalığı cumartesi gezerken farkettim ben de. daha önce hepinizin bloglarını görmüş değildim. bir kaçını belki görmüştüm, o kadar. fakat gerçekten hepinizi tebrik ediyorum.

    mehmet abi; abi hukula çok ilgisi yok diyeceğima ma biraz miras hukunda benzer ilişkileri çözmek gerekiyor. aslında haklısınız galiba. hukukçu olmanın etkisi vardır belki :)

    YanıtlaSil
  4. Ali Yahya bey,
    MASALLAH guzel çözmüşsünüz,birazcık aydınlatıyım yazınızı affınıza sıgınarak ,neriman, semanın kardesı ,filizle,neriman hem kuzen hem elti ayrıca , neriman la filiz semanın amca gelinleri,ma aile kısacası ,bunların hepsi benim kuzenlerim, yazınıza katkıda bulunduysam ne mutlu bana:))))))
    ALLAHA EMANET OLUN KARDEŞİM..

    YanıtlaSil
  5. @mihriye sultan; katkıda bulunmuşsunuz bulunmasına da :) hakikaten işin içinden çıkmak bir hayli zor. en iyisi biz kafamızı karıştırmayalım. baksanıza bu defa da hem kardeş hem elti vs. işi çıktı, burda kalsın bu :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Ali Bey
    Blog akrabalığı yazından sonra Mihriye Sultan'ın sayfası artık açılmıyor
    Ne yaptın Ali Bey
    Sayfaya giremiyoruz yani
    Ne oldu ki?
    Cenk Bey gibi oda mı kapattı blogunu ne yaptı?
    Bir bilginiz var mı?
    Gerçi Mihriye Sultanda burda belki durumunu o açıklar.

    Sahi hatıra gelmişken Cenk Ünaldan ne haber?
    Uzun süre kayıp
    Bir malumatınız var mı?
    Öksüz ve yetim sayfasına vefasız olmamak için bazen uğruyorum ama başta kendisi olmak üzere pek kimsecikler yok
    Adam bir kayboldu,Pir kayboldu
    Allah sonunu hayr ede...
    Muhabbetle kalın
    Kalbi selamlar

    YanıtlaSil
  7. @mihriye sultan; sağolun, siz de ona emanet olun.

    @mehmet abi; sorunuzun cevabını ben de merak ediyorum. eğer yorum da yazmasaydı mihriye sultan bize darılıp da kapattı diye yorumlardım ama halen yorumları ile bloguma katkı sağladığına göre blogunu kapatmasında bir bildiği vardır, benimle alakalı değildir diye düşünüyorum.

    cenk abiyi emircan hocamıza sormak lazım. ben de uzun zamandır görüşemiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ahh ahhh Emircan Hocamı bir bulabilsek soracağız ama o da kayıp
    Sen ve ben çalışalım
    Birileri yaylada keyif sürsün
    Ne diyelim helal olsun
    Selamlar

    YanıtlaSil
  9. sorma mehmet abi, davet de etmiyorlar, etseler de biz de gitsek şu yayalaya :) nasıl bir yermiş biz de görürdük. cenk abi de yayla inişi döner mi blog alemine dersin mehmet abi?

    YanıtlaSil
  10. Mehmet abicim, bundan sonra stajeriniz olarak buralarda dolanıcam:))) yani yorumcu olarak, zamanını bilmıyorum fakat,uzun bir sure kapalı kalıcak kubbeli cami.
    ALLAHA emanet olunuz......

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı Haftalar Ali Bey
    Nerde o günler Ali Bey
    Hep bana hep bana diyorlar
    Yaylaya çağırmak kimin aklında:-)
    Yaykadakilere selam olsun

    Cenk Beyin işi hiç belli olmaz
    Yeni projeleri varmış
    Allah kolaylık versin

    Bu arada Mihriye Sultan blogu kapatmış benim gibi yorumcu olmuşsun hayırlısı olsun
    Sık sık buralarda olman bizi sevindirir
    Herkese kalbi ve muhabbet dolu selamlar

    YanıtlaSil
  12. sayfanızda bızım aılenın çeyregini bulundurdugunuz ıcın tesekkurler :):)

    YanıtlaSil
  13. iyi günler bende kardeş olarak artık buralardayız ayrıca mihriye hanm seninde yazılarını bekliyoruz :))güzel yazılar okumak dileğiyle Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  14. S.A.

    blogunuzu henüz detaylı olmasada biraz okudum ... içerik güsell okuyunca faydalı olabileceğini düşünüyorum...

    Aile boyu bloglayan...

    YanıtlaSil
  15. merhaba kardes
    yorumlarımız okuyanlar oldugunu bılıyordum fakat blogun daadımızın gecmesı bıraz benı rahatsız ettı ama yegenlerın ve kuzenlerın yorumunu gorunce bıraz olsun rahatladım , Hrekese bızım gıbı aile nasıp etsın 5.kardes

    YanıtlaSil
  16. @mihriye sultan; kış aylarının yaklaşması ile bloglarda hareketlenme olacaktır ve eminim artık ben de blog gezebilirim. blogunuzu açmanızı umuyoruz.

    @mehmet abi; cenk beyin projelerini biz de merakla bekliyoruz.

    @rizeli akrep; :) demek tespit edebildiklerim çeyreğiydi. kalanını da yavaş yavaş tespit ederiz inşallah.

    @3no havva; yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkür ederim.

    @isimsiz, aile boyu bloglayan; yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkür ederim. ziyaretlerinizin devamını beklerim.

    @isimsiz, 5. kardeş; hoşgörünüzden dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil