23 Nisan 2007

Tarkan'dan Klasik Türk Müziği

Sanatçı Tarkan Tevetoğlu'nun müzik eğitimini Klasik Türk Müziği üzerine aldığını biliyorsunuzdur. Üsküdar Musiki Cemiyetinde aldığı eğitim üzerine seslendirdiği çok güzel yorumları vardır Tarkan'ın. Ancak popüler kültüre yenik düşerek eğilimini başka yönlere çevirmiştir.

Şimdi yine Ali'nin kuralları yüzünden doğrudan sayfaya ekleyemediğimizden sadece linkini vererek izlemenizi sağlayacağım videoda Tarkan ile Müzeyyen Senar'ın düetini izleyin de Tarkan'ın aslında Klasik Türk Müziği için ne denli değerli bir sanatçı olduğunu anlayın. Keşke daha çok Klasik Türk Müziği söylese, keşke toplumun üzerindeki sevgisini Klasik Türk Müziğinde yapacağı yorumlarla o yöne de çevirebilse... Güzel olurdu.

5 yorum:

  1. Hayırlı Sabahlar
    Ben de aynen sizin gibi düşünüyorum Klasik Türk Müziği daha çok yakışıyor ağzına...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten harika yorumlamış bu iki ses.
    Klasik Türk Sanat müziğini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. öncelikle hosgeldiniz... bir önceki postta Ali'nin sartları vardı... bunda ise Ali'nin kuralları var... İkidir ince göndermeler oluyor gibi geldi bana...

    Ben sanat müzigini Zeki Müren'den dinlemeyi tercih etmisimdir her zaman...

    Tarkan'dan ise slow pop dinlemeyi tercih ederim...

    YanıtlaSil
  4. selim gerçekten de güzel bir video seçmişsin. eğer varsa tarkanın bu tarz yorumları, kabul ediyorum videoyu da ekleyebilirisin bloga :) her kuralın istisnası vardır.

    rainbowalkerın yorumu için de ne cevap verirsin artık bilemem :p

    YanıtlaSil
  5. bana yazma konusunda yorumlarınız şevk verdi, herkese teşekkür ederim.

    rainbowalker; hoşbulduk. ali ile ben recep ile abdullah gibiyizdir. bir birimize ufak göndermelerle takılsak da aramız her zaman iyidir.

    YanıtlaSil