21 Nisan 2007

Merhaba

Herkese merhaba,

Öncelikle Ali'ye blogunda yazı yazmama izin verdiği için teşekkür ediyorum. Ali'nin blogunda yazmak gerçekten zormuş, öyle kolay bir şey sanmayın lütfen. Ve sadece bu zorluğu aşabilmiş olmalarından dolayı önceki yazarları tebrik ediyorum.

Ali'nin çeşitli şartları oldu. Bunların bazıları şekil şartları bazıları da esasa ilişkindi. Mesela yazıları paragraflamak, paragraflar arasında birer satır boşluk bırakmak vs. gibi şekil şartlarının yanında müstehcen konulara girmeme, argo kelimeler kullanmama gibi içeriğe ilişkin şartları da vardı. Hatta gerekirse sansürleme bile yapacağını söyledi. Varın sizler düşünün böyle bir blogda yazar olabilmeyi.

İşte bu zorlukları aşabilmiş ve ilk yazımı yazıyor olmaktan dolayı son derece sevinçliyim.

* * * * *

Konularımda sınırlama olmayacak. Aynen Ali'nin yazdığı gibi her telden yazabileceğim. Ali biraz daha kendisi için yazıyor gibiydi ama ben de kendisi için yazacağım. Kendim için yazmayacağım yani. (Ben şimdi bu noktada bir gülme ifadesi eklerdim ama Ali ile yaptığımız anlaşmamıza uyarak o ifadelere yazı içerisinde yer vermiyorum.)

Bu sıralar Ali'den çok beni görebilirsiniz blogda. Ali, bayram gecesi uyurken bayramlık elbiselerini başucuna koyan çocuklar gibi damatlık elbiseleri ve ayakkabısını başucuna koyup blogunu düşünmeden rahat rahat uyusun diye blogun bayrağını elimden geldiğince ben taşıyacağım.

Aralıklarla da olsa sizlerle karşılaşacak olmanın heyecanıyla tekrar hepinizi selamlar, yazılarıma yorumlarınızı, blogumuza ziyaretlerinizi beklerim efendim.

8 yorum:

  1. merhaba selim. iyi ki geldin. beni şu zor zamanımda büyük bir yükten kurtardın.

    ancak abartmışsın biraz ya, benim öyle zor şartlarım yok aslında ama neyse...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin meçhul yazar.
    Ama çok abartmışsınız bence.
    Bir de Ali ismi çok fazla geçmiş.
    Yine de merakla bekliyoruz bakalım.Yalnız arada bir de olsa,Ali Kahya'dan da ses çıksın isteriz.
    Gelmeyiz yoksa ama.:-)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin A.Selim kardeş,
    Bu kadar dakik bir blogcu arkadaşımızın bloğunda yazılarınızı merakla bekliyoruz artık.

    YanıtlaSil
  4. Ali bey'in ne kadar statukocu ne kadar antidemokratik oldugunu bu blogu okuyan herkes bilir zaten :)

    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. şimdiden hayırlı olsun diyelim.ben yorumlara fazla katılmıyorum, ama ali'nin yazdıklarını takip ediyorum, artık kim yazarsa yazsın bu siteyi takip edecem,biraz alışkanlık yaptı da. yahya

    YanıtlaSil
  6. aliciğim bu bizim vazifemiz. böyle bir zamanda damadın arkadaşları damadın çeşitli işlerini üstlenirler, bize de bu görev düştü işte. hem abartma filan da yok, olanı yazdım ben :)

    hoşbulduk cenk bey. blog alemindeki şöhretiniz çok yüksek. özellikle sizin yazıma yorum yapmanız beni çok memnun etti :) ali ismi çok geçti çünkü aliden az çekmedim, bunu dile getirirken de ismi çok geçti işte. abartma yok, gerçeği yazdım inanın :)

    teşekkür ederim emircan bey.

    evet murat bey, okuyarak anlamışsınız, siz bir de bizi düşünün, ali ile hemen her gün görüşüyoruz ve diktatörlüğünden çekmediğimiz kalmadı ;)

    yahya bey, siz de hoşgeldiniz. sizin daha önce yorum yazdığınızı hatırlamıyorum, ilk bana yazmıış omlanızdan dolayı memnuniyet duydum.

    hepinize yorumlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz A.Selim Can Bey
    Bu yoğun ve karmaşık ortamda Ali Beyden aldığın blog yükünü veya öyle demeyelim hizmet bayrağını başarıyla zirveye taşımanı dilerim
    Allah yar ve yardımcın olsun
    Muhabbet dolu kalbi selamlar

    YanıtlaSil
  8. hoşbulduk mehmetabi. nazik yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil