18 Nisan 2007

Davet

Bir süre önce bloguma yazar aradığımı söylediğim halde pek rağbet olmadı. Ancak blogumu sessiz sedasız izleyen çok değerli arkadaşım A.Selim Can hafta sonu mail yazarak blogumda yazabileceğini söyledi. Ben de memnuniyetle kabul ettim. Özellikle önümüzdeki dönemde özel hayatımdaki yoğunluğumu dikkate alan ve bu yüzden bana yardımcı olmaya karar veren Selim'e teşekkürü bir borç bilirken bu vesile ile blog takipçilerimi de özel hayatımdaki değişikliğe şahit olmaya davet ediyorum.

Zaman ve yerini öğrenerek düğüne iştirak etmek isteyenler bu yazıya yorum yazarak iletişim bilgilerini verirlerse ben onlarla iletişim kurup gerekli bilgileri vereceğim.

Bu yazıya yapılan yorumlar iletişim bilgileri gibi özel bilgiler ihtiva ettiği taktirde yayınlanmayacaktır.

49 yorum:

  1. "Zaman ve yerini öğrenerek düğüne iştirak etmek isteyenler ... "

    İnsallah yanlıs anlamamısımdır. Allah mesut etsin ve bir ömür boyu mutluluklar...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim rainbowalker. yanlış anlamamışsınız.

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok sevindim...Rabbim her iki cihanda mesut etsin,mutlu kılsın...

    YanıtlaSil
  4. biz kendi bilgilerimizi verip "hadi beni davet et" mi diyecegiz yani istediginiz bu mu yoksa ben yanlis mi anliyorum? "su tarihte surada dugunum var buyrun gelin" denmedikten sonra bu nasil bir davet boyle? :s
    sinirlenmisim gibi olduysa, yok, sasirdim sadece. bi de guldum. dusunuyorum kim "iste benim email adresim, hadi bana dugununun yerini soyle" der ki ama oyle degil mi? ;D

    YanıtlaSil
  5. tabi oyle demesek de mutlulugunuzu paylasiyoruz. safak saydigim su gunlerde, bir bahar aksaminda, istanbul'dan boyle haberler duymak ne guzel.
    cok mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. zoraki tebriğiniz için size de teşekkür ederim nelly hanımefendi. her şeyde kusur arama rahatsızlığınızı en kısa zamanda atlatırsınız inşallah. ben cümle aleme düğünüm şu tarihte, buyrun davetlisiniz diye ilan etmektense böyle bir yol seçtim ve bence gayet makul bir yol. email adresini yazan kişi "beni davet et demeyecek" diyeceği, "davetinize icabet ediyorum, yer ve zamanı iletir misiniz" olacak. ama sizin gibi olayları tersten düşünenler için konu farklı anlaşılıyor işte böyle.

    not:sizin gibi düşünmeyen 4 kişi çıktı şu ana kadar, düğünümün yerini ve zamanını isteyen, gelmek isteyen.

    YanıtlaSil
  7. Gördüğüm kadarıyla Nelly Hanım yanlış anlaşılmış.
    Zaten belirtmiş de sinirlenmediğini.
    Ama Ali Bey kardeşimiz de biraz abartılı tepki vermiş.
    Gerek yoktu diye düşünüyorum.
    Ben de geleceğim Ali Bey.Listeye alınız.
    :-)

    YanıtlaSil
  8. misal biz geliyomusuz, "soldan ucuncu masa damadin blogdan arkadaslari"
    komedi valla :)

    tarih nedir hocam?

    YanıtlaSil
  9. @cenkunal; abartılı bir tepki olabilir ama ben biraz üsluba kızdım cenk abi. ilk yorumunda tebriği yazmış olsaydı sonrasında düşüncesini ifade etseydi biraz daha yumuşak bir cevap yazabilirdim ancak tebriği düşünmeden direk eleştiri yapıp ikinci bir yorumla tebriği yapmış olması benim bu tepkiyi vermeme neden oldu.

    @murat özdemir; öyle bir masa düşüneceğiz sanırım murat :) katılacak olan blogcu arkadaşlar var çünkü. bir masayı dolduracak sayıya ulaşırlarsa blogcular masası yaparız.
    tarih mayıs ayı içinde.

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle ben de size mutluluklar diliyorum.İnşallah bu mutlu gününüzde beraber olmayı niyaz ediyorum.Listeye alabilirsiniz yani:)

    Ayrıca böyle mutlu bir davetiye yazınızda Nelly hanıma tepkinizi bende abartılı bulduğumu belirtmeliyim.Selam ve mutluluk dileklerimle..

    YanıtlaSil
  11. Ben de gelmek isterim Ali bey fakat abartılı tepkilerinizden nasibimi alırım diye endişelenmiyor da değilim. Yine de eşinizle tanışmak isterdim. Sizi de hoş görmek lazım tabi. Düğün stresi kolay değil. Güzelim sultanlığı bir yana bırakmakıp...
    Hayırlı olsun. mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Evet Ali Bey Kardeşim
    Sağlık ve afiyet içerisinde kazasız belasız bir şekilde kucağanız yuvada mutluluklar dilerim
    Rabbim dünya ve ahirette sizleri rızası dairesinden ayırmasın ve saadetlere gark etsin
    Allah yar ve yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  13. Yahu Muhteremler
    Ali Beye hak verin ve hoşgörün
    Adamcağız hayatının dönemecinde
    Tabiki biraz heyecanlı olacak
    Kolay mı yahu...
    Ona çok çok dua edelim
    Rabbim onu utandırmasın
    Allah yardımcısı olsun
    Eşiyle birlikte Onlar herşeyin en güzeline layıklar diye düşünüyorum ve İnşallah ta hep güzelliklerle karşılacaklar
    Nasip ve kısmet olursa gelmeyi düşünürüm
    Tekrar mutluluk ve saadetler dilerim

    YanıtlaSil
  14. eşinizi ve sizi tebrik ediyorum. eski blogcular da düğüne davetliler mi acaba? ;)

    YanıtlaSil
  15. aliciğim beni tanıttığın bir yazıda davetin ne işi vardı :) arada kaynamışız. sağlık olsun.

    neyse, bir tebrik de benden olsun. düğününe iştirak edeceğim inşallah.

    YanıtlaSil
  16. efendim dualara amin, pek çok tebrikler, Allah mesud etsin!

    "katılmayı isteyip de gelemeyenler masası" da kurarsanız rezerve şekilde, adımı oraya iliştiriverin, zira orda bedenen oturamıyor ama sevincinizi paylaşıyor olacağım. (okul hasebiyle)

    YanıtlaSil
  17. tebrik ederim, eşinize ve size mutluluklar diliyorum.

    bence düğününüze katılmak isteyipde katılamayanlar için internet üzerinden canlı yayın yapın da, biz de mahrum kalmayalım :)

    ya da en kötü ihtimal ebruliden dinleriz artık düğününüzü..

    YanıtlaSil
  18. Tebrik ederim Ali bey, Allah ömür boyu mutlu ve mesud etsin, sizi ve eşinizi, beraber..
    Uçak biletimi alırsanız büyük bir memnuniyetle davetinize icabet ederim :P

    Bi de Nelly ile yaptığınız şu ufak didişmeler yok mu.. :))

    YanıtlaSil
  19. günün en güzel haberi, harika çok sevindim Ali bey...nice nice mutlulukları sevgili eşinizle yaşamanızı dilerim...

    not; düğün stresi içindeki ali beye ne kızıyonuz yaa..

    YanıtlaSil
  20. tebrikler,mutluluklar ali bey...:)

    YanıtlaSil
  21. şimdiden tebrikler ali bey,
    bir leydi diananın düğününü izlemiştik canlı canlı, bir de sizinki olacak galiba:)
    nelly, aslında yumuşak yaklaşmış pekde hatalı sayılmaz ama sanırım evlilik stresi bu olsa gerek.
    bide bence bi kaç yazar daha bulun siz.daha uzun zaman dönemeyebilirsiniz buralara.
    cenk bey, emircan bey katılıyor bu düğüne,nişana da katılmışlardı, cenk bey ebrulinin eşi olduğunu açıklamıştı zaten, cümlenin sonunu getiremiyorum benimde beynim karıştı bu dostluklara:)

    YanıtlaSil
  22. Hayırlı Cumalar Ali Bey
    A.Selim Can bey Hoş geldiniz
    A.Selim Can bey haklı bence
    Köşe bucak yazar aradın
    Maşallah buldun da
    Hayırlı ve uğurlu olsun
    A.Selimcana başarılar dilerim
    Kendisi ikaz etmese kimse farkına varmayaktı...
    Bence de A.Selim can arada kaynadı:-)
    Çünkü yorumlar hep düğün için geldi
    A.Selim Can için ise tıss yok:-)
    Neyse A.Selimcan bey üzülme
    Meydan nasılsa birkaç gün sonra sana kalacak
    Artık sen de arada kaynatırsın birilerini:-)
    Tekrar hoşgeldiniz

    Bu arada Siyah Zambağın naklen veya banttan yayın fikrini yabana atmamak lazım
    Gelemeyenler bence de mahrum kalmasınlar

    Ha unutmadan bu arada sanki kayıp Ebrulinin de sesimi çıktı?
    Yoksa yanlış mı duydum?
    Ebrulisiz düğün mü olurmuş?

    Tekrar sağlıklı saadet ve mutluluk dolu günler temennisiyle
    Allaha emanet olunuz...

    YanıtlaSil
  23. Ali Bey bu arada düğün ilanınla çaktırmadan yorum rekoru kıracaksın sanırım
    Birilerine duyurulur
    Kıskananlar yoktur ya:-)
    Suveyda Hanım kafan karışsa da bari sen karıştırma kafaları:-)
    Manevi ve daimi güzel dostluklar hep devam etsin İnşallah...

    YanıtlaSil
  24. Ali Bey'in blog tarihinde gerçekten de rekor yorum sayılır bu yorumlar.
    Ama Mehmetabi,kim , neden kıskansın ki?
    Cık,sanmıyorum öyle biri olacağını.

    YanıtlaSil
  25. öncelikle ters bir zamanıma denk gelen yorumuna verdiğim cevaptan ötürü nellyden özür diliyorum.

    @emircan; szi listeye aldık. bekliyoruz inşallah.

    @cheesecake; teşekkürler cheesecake. abartılı tepkiler versem de hata yaptığımı anlarsam özür dilemesini de biliyorum gördüğünüz üzere. bekliyorum düğünüme.

    @mehmetabi; temenni ve dualarınız için çok teşekkür ederim mehmet abi, allah razı olsun.

    @mehmetabi; desteğiniz için de ayrıca teşekkür ediyorum :)

    @ebruli; sadece blogcular değil, takipçilerimin tamamı davetli. eski de olsanız davet ediyoruz ancak sizin için özel bir şart koyup bloga devam etmeniz kaydı ile diyebiliriz :)

    @selim; sana da bir özür borçluyuz. mehmet abinin dediği gibi meydan sana kalacağı için çok da önemli değil ama. düğüne bekliyorum.

    @gülçin; amin, çok teşşekürler. derslerinizde başarılar dilerim.

    @siyah zambak; teşekkürler. düğünümün spnsoru nasa uydu görüntüleri ile tüm dünyaya yayın yapacak :p merak etmeyin. sıkıntı yaşarsanız en kötü ihtimali değerlendirirsiniz.

    @ibn-i sina; teşekkür ederim. canınız sağolsun, uçak bileti dediğiniz nedir? nelly ile ufak didişmelerimiz büyümez inşallah :)

    @işitmekaybı; çok teşşekür ederim, sağolun. desteğiniz için de ayrıca teşekkürler :)

    @papatya; teşekkürler.

    @suveyda; blogdan izleme canlı sayılırsa evet, canlı canlı bir düğün izleyebilirsiniz, tabii selim aktarırsa, belki de aktarmaz. nelly için söylediğiniz doğru, ben de özrü diledim zaten. yazar arayışlarımız devam ediyor. cenk abi ile emircan hocam nişana iştirak etmişlerdi, düğüne de edecekler inşallah. cümlenin sonunu keşke getirebilseydiniz :) neymiş biz de öğrenirdik.

    @mehmet abi; selim can'ı kasden bu duruma düşürmedik aslında. ne yapam,lım böyle denk geldi. siyah zambaka özel bir yayın yaparız olmazsa ne yapalım! ebrulisiz düğün olup olmayacağını göreceğiz.

    @mehmet abi; yorum rekorumu en çok katkıyı sağlayan siz oldunuz, eksik olayın :) duyurduğunuz birilerini de evlendirsek de bir düğün daveti mi yazsa blogunda acaba? :P

    @cenk unal; cenk abi, mehmet abinin yorumunu üzerine alınmış gibi bir halina var, hayırdır? :)

    yorum yazan ve yazmayan tüm ziyaretçilerimin güzel temennileri için tekrar teşekkür ediyorum. blogda bir süre yazamazsam mazur görmenizi umuyoru. sağlık ve afiyetle kalın.

    YanıtlaSil
  26. destek veren herkese tesekkurler. ali bey'e de, 'olur boyle seyler'.
    didismeler buyurse hakikaten fena olur, zira cok yakinda turkiye'ye geliyorum; dugune gidip ortaligi dagitabilirim ;)

    YanıtlaSil
  27. @nelly; kimse ortalığı dağıtamasın diye yer ve zamanı belirtmedim işte. neme lazım, kim bilir sizin gibi düşünecek kaç kişi çıkar :p düğünümde ortalık dağılsın istemiyorum. sakin sakin bir düğün yapayım...

    YanıtlaSil
  28. ben 'hazir davet edilmisken' diye oyle demistim ama anlasilan disindayim bu davetin. oyle olsun ne diyim. sakin sakin bir dugun yapin bakalim. benim dugunume cagiricam ama sizi. sesli dugun gorsun gozler ;)

    YanıtlaSil
  29. ben habersiz gelip de davette ortalığı dağıtma ihtimali olanlara tedbiren bu şekilde davrandım. siz de elbette davetlisiniz ancak davete icabet edebilmeniz için benimle haberleşmeniz gerekir. bu durumda haberli geleceğinizden sizin için gereken önlemler alınır :) böylece ortalığı dağıtmanız engellenir.

    düğününüze memnuniyetle iştirak etmek isterim.

    YanıtlaSil
  30. baya ciddiye almissiniz bu dagitma isini. tedbirler falan..:))

    bi darisi basina demediniz simdi memnuniyetle istirak ederim diyorsunuz! oyle olsun. dugun mugun yok fol ve yumurta kapimizi calincaya kadar :P

    YanıtlaSil
  31. ne bileyim, ben siz düğün müğün deyince heralde fol ve yumurta hazır diye düşünmüş bundan dolayı da darısı başınıza demeye hacet görmemiştim :) madem öyle, darısı başınıza inşallah.

    YanıtlaSil
  32. ben anlamadım ki cümlenin sonunu getireyim Ali bey.
    çok iyi dostsunuz sanırım, ona bağlıyorum .
    tekrar mutluluklar.
    sakin bir düğün dileyerek tabiki:)

    YanıtlaSil
  33. peki sagolun :)
    [ve uzlasma]

    YanıtlaSil
  34. doğru, blog öncesi dostluk var aramızda cenk abi ile ve emrican hocamla. yani doğru izdesiniz :p

    temennileriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. ali bey ben de tebrik etmeyi unutmusum, ama daha once etmistim diye hatirliyorum :)

    bu arada herkesin gozunden kacmis, nelly'ye haksizlik yaptiginizi dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  36. evet ben de öyle hatırlıyorum murat :) galiba tebrik etmiştin.

    haksızlık yapan ben miyim yorumcular mı, bunu anlayamadım :p neyse, fazla karıştırmayalım, kalsın olduğu yerde, hazır nelly de [uzlaşma] diye noktalamışken...

    YanıtlaSil
  37. EŞİNİ DOĞRU SEÇMEK

    Doğru eş her zaman uzun zaman flort ettiğin kişi değildir.
    Önemli olan kısa zamanda da olsa fikirlerinin uyuştuğu,
    Yaşam tarzlarının benzediği,
    Espiri anlayışının yakın olduğu,
    Zor zamanların da hep yanında olacağını bildiğin,
    Dertlerini, sevinçlerini paylaşabileceğin,
    Fikirlerine, olaylara bakış açısına güvendiğin,
    Senin fikirlerine saygı duyan,
    Konuşmaktan sıkılmayacağın,
    Hayata küstüğün zaman seni kabuğundan çıkartıp eğlendirebilen,
    Gözlerine baktığında ne söylemek istediğini anladığın,
    Aynı zamanda ve daha önemlisi dünya hayatı yanında sana Ahiret hayatını da kazandırabilecek;
    Allahı ve peygamberi unutturmayacak iyi bir arkadaş,
    Fiziksel görünüşün dışında da seni sen olduğun için sevebilecek ve bunu kaldırabilecek birini eş olarak seçmelisin!!!
    Dünya da böyle biri var mı? diye sorabilirsiniz şimdi… Emin ol var!!
    Tabii ki sayıları fazla değil.. Hatta hayatta insanın karşısına ya 1 ya da 2 kere çıkar, belki de hiç çıkmaz...
    Önemli olan onu fark edebilmek…
    Eğer bu satırları okunduğunda aklından bu özellikleri barındıran bir isim geçirmişsen çok şanlısın… Ne olursa olsun onunla birlikte olmak için elinden geleni yap… Çünkü bir daha onun gibisini bulma şansın çok az emin ol.
    Bütün aptal aşıklar gibi ilk hareketi ondan beklersen çok geç
    kalırsın..
    Eğer bu satırlar sana böyle birini çağrıştırmıyorsa..
    Ya da şu an evliysen yapacak bir şey yok…
    Ama henüz bekarsan onu aramaya hemen başla!!!!!!!!!!!
    Onu fark edebilmek için sadece etrafına bakman yeterli olacaktır.
    Çünkü o da sana bakıyor olacak!!!
    Umarım herkes gönlüne göre olanını hayırlısıyla bulur...

    Tüm evleneceklere ve bekar adaylara bu sayfayı yorumlarıyla şenlendiren ve tat katan herşeyin en iyisi ve güzeline layık olan tüm gönül dostlarına ve özellikle "NeLLy" Hanımefendiye hayırlı kısmetler dilerim
    Darısı ve en iyisi başınıza olsun
    Cenabı Hak hayırlısını versin
    Rabbim dünya ve ahiret saadetleri versin
    Ali Beye tekrar mutluluklar...

    YanıtlaSil
  38. "NeLLy Hanımefendi" :)

    aklima kuruyemis kasesi teorisi geldi sabah sabah. bilirsiniz..

    YanıtlaSil
  39. mehmet abi, yorumunuzla renk kattınız, sağolun.

    bu arada kuruyemiş kasesi teorisini bilen birileri bize anlatırsa memnun oluruz.

    YanıtlaSil
  40. Hayırlı Sabahlar
    İnan ben de çok merak ettim Ali Bey bu sabah sabah "kuruyemiş kasesini" :-)
    Bir bilene soralım da en iyi bilen bunu söyeleyendir
    NeLLy Hanımdan bunu vüzüha kavuşturmasınız sabırsızlıkla bekliyoruz
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  41. Kadınlara Özel Mağaza :-)

    Kadınların gidip kendilerine erkek (koca) secebilecekleri bir erkek dukkanı (magazası) acılmıstır.
    Magaza 5 katlıdır ve her kat cıkıldıkca, erkeklerin nitelikleri de yukselmektedir.
    Magazada sadece tek bir Kural gecerlidir:
    "Herhangi bir katın kapısından iceri giren kadın, o kattan alıs-veris etmek zorundadır ve eger bir ust kata cıkmak isterse, tekrar asagı katlara inemez."
    Bir gun bir grup kız arkadas, kendilerine erkek secmek icin magazaya gider.
    Ve....

    1. KAT'ın kapısında sunlar yazılıdır:
    "Bu kattaki erkeklerin calısacak bir isleri var ve cocukları da severler".
    Kızlar yazılanları okur ve soyle derler: "Eh, hic yoktan iyidir ama bir de ust kata bakalım".

    2. KAT'ın kapısında yazılanlar:
    "Buradaki erkeklerin iyi bir isleri var, cocukları severler ve son derece yakısıklıdırlar.
    " Kızlar:"Hmmm, hic fena degil ama acaba bir ust katta ne var ?"

    3. KAT : "Buradaki erkeklerin cok iyi birer isleri var, cocukları severler, son derece yakısıklıdırlar ve ev islerine de yardım ederler.
    Kızlar:"Aman Tanrım, cok etkileyici ama yukarıda baska katlar da var."

    4. KAT : "Buradaki erkeklerin isleri cok iyi, cocukları cok severler, gayet yakısıklı olup, ev islerine yardım ederler ve ayrıca son derece romantiktirler".
    Kızlar cıglık atmaya baslarlar: "Inanılmaz, bir ust katta bizi neyin bekledigini bir dusunun!"
    Ve bir kat daha cıkarlar...

    5. KAT'ın kapısında sunlar yazmaktadır:
    "Bu kat boştur ve sadece, kadınları memnun etmenin mümkün olmadıgını kanıtlamak icin konmustur:-)
    NOT: "Cıkıs soldadır; umarız inerken merdivenlerden yuvarlanmazsınız" :-)

    2.NOT:Genelleme yapmak yanlış olur birçok hanımı tenzih ederim...
    Bunun gibi gayrimemnun olan birçok erkekler de var unutmayalım :-)
    Zaten anlatılan espiri ve fıkra umarım bir alınganlık olmaz...

    YanıtlaSil
  42. ben biliyorum kase teorisini:
    karisik cerezde once fistik, findik, badem gibi cerezler biter en sona da beyaz leblebi kalir, zamaninda fistiklari yemezseniz sonra beyaz leblebiyle kalirsiniz veya kasede fistik arar durursunuz, bazi turk buyukleri es secimiyle bu teori arasinda bir analoji kurarak yorum filan yaparlar...

    burdan kime ne mesaj verilmek istenmis anlamadim :)

    YanıtlaSil
  43. Hoppolaaa! Da Vincİ'nin Şifresine döndü bu kase olayı, orda da bir kase vardı hatırlarsanız :)

    Teoriyi ortaya atan Nelly Hanımefendiden açıklama bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  44. Hmmmm
    Teşekkürler Murat Bey
    Verdiğiniz bilgiler bayağı anlamlı
    Kase deyipte geçmemek lazımmış...
    Bu kase içinde neler de varmış?
    Veya ne manalar gizliymiş?
    Çözene aşk olsun...
    Aslında sert olmamak şartıyla beyaz leblebi de güzeldir :-)
    Malumunuz zevkler ve tercihler farklılık gösterir ve görecelidir
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  45. İlginç bir teoriymiş doğrusu.
    Bu durumda beyaz leblebi kim oluyor ki acaba?
    Aslında kasedekilerin hepsi fıstık ya da badem de olabilir pekala.

    YanıtlaSil
  46. evet murat'in yazdigiydi bahsettigim teori. o kadar cok forward edildi ki bu teori mektup kutusuna ugramayan yoktur sanmistim ;)
    hahah, simdi bu kuruyemis teorisi evli olmayanlarin ragbet ettigi bir teoridir diye provokatif bir hipotez atayim ortaya, iyice karissin mi ;)

    yorumlara yorumlar:

    ask olsun mehmetabi, beyaz leblebiyle fistik kiyaslanir mi hic :P

    beyaz leblebi kim oluyor: hosnut olunmadan razi olunan, umulan degil bulunan seyler oluyor. sona kaldiginiz icin payiniza dusen oluyor. ister insan olarak alin ister baska.

    kime ne mesaj verilmek istenmis: gelmeyin ustume cok rica edecegim :)

    bi de nelly hanim(efendi) demeyin cok komik oluyor. bi yere daha yazmistim bunu.

    herkese selamlar

    YanıtlaSil
  47. hmm.. provokatif demeyelim spekulatif diyelim kimse ustune alinmasin.

    YanıtlaSil
  48. Ewet haklısınız Nelly
    Tabiki beyaz leblebiyle fıstık kıyaslanmaz
    Çok doğru amma hiç yoktan iyidir deyip;Leblebi bulamayanları da düşünüp şükr etmek gerekmez mi? :-)
    Herkes fındık fıstık badem yese leblebiler nohutlar ne olacak? :-)
    Çoğu kez umulan değil de bulunanla yetinilmek zorunda kalınıyor...
    Hayatın acı gerçekleri...
    Neye niyet neye kısmet derler...
    Selamlar

    YanıtlaSil
  49. Hayırlısıyla düğün oldu dernek bitti:-)
    Kuruyemiş teorisi de 50. yorumla noktalandı galiba:-)
    Darısı bekarlara...:-)
    Elinizi çabuk tutun baylar bayanlar
    Beyaz leblebiler de kalmazsa karışmam:-)

    YanıtlaSil