12 Aralık 2006

Arkadaş


9 aylık bir canavar o. isim aranıyor.

5 yorum:

  1. geç kalmışsınız, dokuz aydır bu yaratık isimsiz dolaşmış. daha yedi günlükken ezanı okunması gerekmiyormuydu? :)

    kedilerden tırsan birisi olarak bu kedi de bana çok tırstırıcı geldi. ben onları sevmediğim için heralde onlarda beni nerde görseler çok kötü davranıyorlar.isim koymaya lüzum yok:)

    kendi çapında canavar işte:) nolacak..

    YanıtlaSil
  2. haha!

    çok tatlı (maşAllah) :D !!! baylırım kedilere!! çok sevimli bir yaratık ya!

    benim de bir kedim vardı zamanın birinde, adı Pamuk'tu. isminin bu tatlı şeyde yaşamasını isterim :'(

    hüzünlendim şimdi :/

    YanıtlaSil
  3. Ey insan! Mâdem canavar suretinde bir hayvan, insanların hanesine misafir geldiği vakit berekete medar oluyor; öyle ise mahlûkatın en mükerremi olan insan ve insanların en mükemmeli olan ehl-i îman ve ehl-i îmanın en ziyade hürmet ve merhamete şâyan aceze, alîl ihtiyareler ve alîl ihtiyarların içinde şefkat ve hizmet ve muhabbete en ziyade lâyık ve müstehak bulunan akrabalar ve akrabaların içinde dahi en hakikî dost ve en sâdık muhib olan peder ve valide, ihtiyarlık halinde bir hanede bulunsa, ne derece vesile-i bereket ve vasıta-i rahmet ve لَوْلاَ الشُّيُوخُ الرُّكَّعُ لَصُبَّ عَلَيْكُمُ الْبَلاَءُ صَبّاً sırrıyla, yani: "Beli bükülmüş ihtiyarlarınız olmasa idi, belalar sel gibi üstünüze dökülecekti." Ne derece sebeb-i def'-i musibet olduklarını sen kıyas eyle.

    YanıtlaSil
  4. adı canavar olsun :)

    YanıtlaSil
  5. @sz; aslında kimliğinde adı maviş. benden önceki sahibi de cadı demiş ama her iki isim de hoşma gitmediği için isim aradım. ayırca bu kedi sizi tırstırmasın, çok tatlı bir kedi.

    @gülçin; pamuk ismi güzel ama bu ismin bir hatırası var bende. bir parkta oturmuştum, yaşlı bir teyze bağırmaya başladı; pamuuuuk, pamuuuk diye. bembeyaz bir kedi koşa koşa teyzeye geldi, teyze de ona bir şeyler verdi. olay çok basit gibi de görünse o teyzenin pamuk diye bağırmasını her hatırladığımda gülmekten yere yıkılma ihtimalim var :) çok komik çağırıyordu. fakat yine de teklifiniz için teşekkür ederim.

    @emirdağ çiçeği; yine her zamanki gibi güzel bir noktayı yakalamışsınız koca külliyatın içinden, teşekkür ederim.

    @anonimus; cadı canavardan daha masumdu :) onu değiştirelim diye uğraşıyoruz biz.

    YanıtlaSil