3 Ekim 2006

Meşhur Olmak(!)

Daha önce burada konu ettiğim hesap işletim ücreti ile ilgili aldığım hakem heyeti kararı medyada da makes buldu ve ben de meşhurlar listesine girmiş oldum(!)

Ancak bizim medyanın gerçekten de olayları değerlendirme ve haber ediş tarzları çok ilginç. Benim meseleyi de çarpık bir şekilde sunmuşlar. Oysa kararı talep ettiklerinde – yorumlayamayacaklarını bildiğim için – kendilerine konu ile ilgili daha detaylı bilgi verebileceğimi aktarmama rağmen, aynen düşündüğüm gibi beni aramadan ve kendi hukuk departmanlarına da sormadan haberleştirip servise sunmuşlar.

Ne zaman hukuki ve dini içerikli bir haber yapsalar mutlaka hatalı oluyor. Oysa bir hukuk mezunu ile bir ilahiyat mezunu genci istihdam etseler bu tür yanlışlıklara da düşmezler. İşlerini hangi ciddiyette yaptıklarının göstergesi sayılır esasında bu.

Küçük bir not;
Akbank söz konusu karar gereği paramı, ben icraya başvurmadan hesabıma iade etmiş. Çok zevkli oldu, bankadan haksız elde ettiği parayı geri almak.

7 yorum:

  1. tebrikler. güle güle harcayın :)

    YanıtlaSil
  2. Bir haksızlığa son verme adına,göstermiş olduğunuz;azim,çaba ve cesaretinizi kutlarım.

    YanıtlaSil
  3. bankanın parası çok dayanmadı zaten anonim; bereketsizmiş :)

    teşekkürler emircan hocam.

    evet mühendis bey, bu konularda ne yazık ki ihmalkarız. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. olay kisisel duzeye indirgendiginde herkes menfaatini sonuna kadar ariyor ve aramali da, buna diyecek bir seyimiz yok, oysa buyuk capta vergi kaciran bir kurulus, birilerine peskes cekilen bir ihale, veya bir kacakcilik vakasi cebimizden cok daha fazla seyler goturuyor ama insanimizin tepkisi nerdeyse yok.
    demek istedigim keske daha makro meselelerde de duyarli olabilsek, belki o zaman harcanan her kurusun hesabini birbirimize daha rahat veririz.

    YanıtlaSil
  5. murat bey ne yazık ki kişisel olduğunda bile kimse menfaatini sonuna kadar arayamıyor burda. daha geçenlerde sel baskını neticesinde onlarca ev maddi hasar gördü istanbulda. hiç sanmıyorum ki o ev sahiplerinden biri de çıkıp belediyeye karşı "bizim alt yapımızı yapmadığınızı için zarar gördük, tazmin edin bakalım" dememiştir. aklına bile gelmemiştir hiç birinin. çünkü biz yapılan hizmetleri devletin veya organlarının bize bir lütfu olarak görüyoruz, görevi olarak değil...

    YanıtlaSil
  6. ali abi tebrikler, meşhur olmanın zevkini bi kere tattınız artık kesmez sizi blog falan siteye çeviririz yakında inşallah. baştan söyleyeyim site açınca yok ben işleri büyüttüm senin yazıları yayınlayamam falan demek yok 102 gün sonra geliyorum inş. _bahriyeli_

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler fatih. öyle bir proje düşünürsek mutlaka içinde sen de olacaksın inş.

    YanıtlaSil