23 Temmuz 2006

Usandım

7 yorum:

  1. aman efem, kilo nedir ki: dünya meta-ı. can sıkmaya değmez ;)

    YanıtlaSil
  2. Usandığınız şey ne?

    Şişmanlar habire incelmek için tartılmaya korkarken,siz de tartılıyor olmaktan mı usandınız?
    Nedir durum?

    YanıtlaSil
  3. usandığım şey kilom değil aslında. evet, yaklaşık 2 senedir aşağı-yukarı aynı kilodayım ama benim usandığım şey bir süredir beni görmeyen herkes, "çok zayıflamışsın, hayırdır" demesi. bundan usandım ben. zayıflamadım dediğimde inanmıyorlar. her defasında da aynı soru ile karşılaşmak insanı usandırıyor...

    YanıtlaSil
  4. Aynı duruma benzer bir sıkıntı da benim başımda.Evet,beni de uzun süredir görmeyen herkes,"çok şişmanlamışsın"diyorlar.Şişmanlamadım dediğimde inanmıyorlar.Kilom mu kaç?Orası bırakında bana kalsın:)

    YanıtlaSil
  5. OOOOooo, o ne ki beeeeaahhh ?:)
    serçesin sen minik serçe...:)

    YanıtlaSil
  6. @alikahya, "kilo almişsın" veya "kilo vermişsin" gibi sözler bana, "hava da pek güzel bu aralar" ne ifade ediyorsa onu ifade eder. Takmayın derim, o kiloların arkasındaki ruhtur önemli olan.

    YanıtlaSil
  7. emircan hocam, kilonuzu sakladığınıza göre şişmanlamışsınız anlaşılan.

    baver, gerçek minik serçe sahneye çıkamıyor kilosundan.

    ibn-i sina, yaklaşımınız güzel. ben de çok farklı değilim de, bir noktaya kadar işte. insanoğlu sürekli aynı şeyi duyunca sabrı taşıyor bazen...

    YanıtlaSil