23 Temmuz 2006

Tüm Receplere

Cenk Ünal'a özenmek istedim. Link de olsun diyordum ama bulamadım. Bu sıralar en çok dilime dolanan türkü bu. Linkini verebilecek olanlara da şimdiden teşekkür ederim.

Gemilerde talim var
Bahriyeli yarim var
O da gitti sefere
Ne talihsiz başım var
Hani benim Recebim Recebim
Sarı lira vereceğim
Almazsan karakola gideceğim
Hani benim Recebim Recebim
Sarı lira vereceğim
Almazsan karakola gideceğim
Gemi gelir yanaşır
İçi dolu çamaşır
İstanbul'un kızları
Recep diye ağlaşır
Hani benim Recebim Recebim
Sarı lira vereceğim
Almazsan karakola gideceğim
Oy benim Recebim Recebim
Sarı lira vereceğim
Almazsan karakola gideceğim
Mavi giyme tanırlar
Seni yolcu sanırlar
Geçme kapım önünden
Seni benden alırlar
Hani benim recebim recebim
Sarı lira vereceğim
almazsan karakola gideceğim
Oy benim Recebim Recebim
Sarı lira vereceğim
Almazsan karakola gideceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder