5 Temmuz 2006

İtiraf


Bu akşam Almanya-İtalya maçını izlerken birazcık kanserojen takıldım.

6 yorum:

  1. nedense ben de turnuvanın başından beri fransa'yı tutuyorum. galiba biraz da zidane(müslüman) ve henry(siyahi) sebebi ile. sırf fransadaki azınlıklara, özellikle de müslümanlara bakış açıları faşizan olan ve şu sıralar chirac'ın yerine geçmek için yarışan sarkozy ve diğer siyasilerin renklerinin birazcık morarması için... (chirac'ı da hiç sevmem gerçi)

    YanıtlaSil
  2. aa zidane musluman miymis?

    duyduguma gore zaten kutlamalarda fransa'nin altini ustune getirenler siyahiler ve muslumanlarmis (musluman olup olmadiklarini bilmiyorum da en azindan araplar/arap kokenliler). yalniz degilsiniz yani ;) ee ne diyelim, darisi finale.

    YanıtlaSil
  3. ne yani, fransadaki yandaşlarım da mı kanserojen takılıyorlarmış? ben tophane'nin altını üstüne filan getirmedim ama, lütfen beni fransız fanatik taraftarlarla kıyaslamayın. ben sadece bir "mübarek"ten nasiplendim. o kadar...

    YanıtlaSil
  4. haa orasini simdi anladim ;) benim dedigim, fransa'daki garip turkler'den duydugum "kutlayanlar fransiz olsa anlayacagim, bu araplara ne oluorsa!" sozleriydi.

    yalniz, yaninizda bi yaren vardiysa bunu 'nasiplenmek'ten saymiyoruz. yalniz olucaksiniz ki sizinle sohbet edecek mubarek. anlatacaksiniz dinleyecek; anlatacak dinleyeceksiniz. sus dediniz mi susacak, gozlerinden -pardon- dumanindan anlayacaksiniz.. ayrica utu yapior bu, gozleri yakmadan sogan falan dogruyor, bulasik falan da yikar deneyin kendiniz gorun :p~

    YanıtlaSil
  5. şimdi bu "mübarek"e bir açıklama getirmek lazım oldu. tophane nargile mekanıdır. nargileye de bir blogda "mübarek" diye ad takmışlardı. öyle anlaşılıyor ki sayın nelly de o blogdaki "mübarek" tabirini bilenlerden...

    yanımda yaren yoktu ama yalnız da değildim. zaten o mübareki benim gözüm pek tutmaz. onunla aynı ortamda olmak bile benim için tehlike. onun ne bulaşık yıkamasını ne de ütü yapmasını istemiyorum ben. denemek de istemiyorum, kalsın.

    YanıtlaSil
  6. zidane berberi'ymis, musluman mi bilemiyorum hala ama 'ribery' muslumanmis. hatta "sampiyon olurlarsa" hacca gidicekmis. nasil gozlerim yasardi bakin..

    YanıtlaSil