21 Nisan 2006

...

90 km/s ile ilerleyen bir araçtan atıldım. Canım alınmadan, ateş içinde… Bir anda savruldum. Neye uğradığımı şaşırdım. Sonra 1 karış ötemden 4 teker üzerinde nasıl durabildiğine hayret edilecek ağırlıkta bir metal yığını yine aynı hızla yanımdan geçince ikinci savruluşumu yaşadım, 2 m ileriye, 2 metre sağ tarafa doğru.. Tam kendime geldiğimi düşündüğümde iki büyük tekerin arasında kaldım. Bu defa ezilmemiştim fakat yine savruldum. Derken üzerimden hışımla bir teker geçti ama o kadar hızlı geçtiki beni yok etmek için o hız fazlaydı, biraz yavaş geçmesi gerekiyordu. Savrulmadım, sadece ezildim, neredeyse yok oldum. Ama hala hayattaydım.

O da ne!? Üzerime doğru usulca gelen bir teker. Gelen, adeta sonum. Ben nerdeyim, evet evet, savrula savrula yolun kenarına gelmişim. Peki bu lastik ne yapmaya çalışıyor. Duracak galiba. O da ne? Ezildim yine, ahh!! Artık söndüm, hava yok, ışık yok, üzerimde bir ton ağırlık.

Merak mı ettiniz?
Ben bir sigara izmaritiyim…

4 yorum:

  1. Müstehak o izmarite.Gerçi esas içenler müstehak ama...

    Lise yıllarım başlıklı yazının devamı ne zaman gelecek, bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  2. İzmarite müstehak bence de.

    YanıtlaSil
  3. evet, izmarite müstehak ama içenler için de bu kadarı müstehak olur mu bilmem ki :)gerçi müstehak olmasalar da onların da hali bu izmaritten farkı değil.

    bu arada "liseli yılarım" başlıklı yazının yazarı fatih hoca sözde yarın yayınlayacak yazısını. herkes de soruyor ama bakalım sözünde duracak mı fatih hoca?

    YanıtlaSil
  4. Ali Bey,

    Konu ile ilgili yorumlari Ebruli hanimin blogundan takip edebilirsiniz ;)))

    YanıtlaSil