21 Nisan 2006

...

90 km/s ile ilerleyen bir araçtan atıldım. Canım alınmadan, ateş içinde… Bir anda savruldum. Neye uğradığımı şaşırdım. Sonra 1 karış ötemden 4 teker üzerinde nasıl durabildiğine hayret edilecek ağırlıkta bir metal yığını yine aynı hızla yanımdan geçince ikinci savruluşumu yaşadım, 2 m ileriye, 2 metre sağ tarafa doğru.. Tam kendime geldiğimi düşündüğümde iki büyük tekerin arasında kaldım. Bu defa ezilmemiştim fakat yine savruldum. Derken üzerimden hışımla bir teker geçti ama o kadar hızlı geçtiki beni yok etmek için o hız fazlaydı, biraz yavaş geçmesi gerekiyordu. Savrulmadım, sadece ezildim, neredeyse yok oldum. Ama hala hayattaydım.

O da ne!? Üzerime doğru usulca gelen bir teker. Gelen, adeta sonum. Ben nerdeyim, evet evet, savrula savrula yolun kenarına gelmişim. Peki bu lastik ne yapmaya çalışıyor. Duracak galiba. O da ne? Ezildim yine, ahh!! Artık söndüm, hava yok, ışık yok, üzerimde bir ton ağırlık.

Merak mı ettiniz?
Ben bir sigara izmaritiyim…
Yorum Gönder