15 Ağustos 2010

Fehmi Koru'dan Destek

Komplo Teorisi başlıklı yazıma kimseden bir destek veya yorum gelmese de Fehmi Koru'nun da benzer düşüncelerde olduğunu görünce teorimi yabana atmamam gerektiğine kanaat getirdim.

İşte Fehmi Koru'nun ilgili cümlesi;

"Yürüttüğü kampanyanın söylemi ve seçtiği üslup yüzünden kendisinin 'değişimci' yönü tam anlaşılmadan sahneden çekilmek zorunda kalabilir CHP'nin yeni genel başkanı. Belki kendisini birdenbire genel başkanlık koltuğunda bulmasını sağlayanların amacı da budur: Değişimin CHP'ye fazla bir şey kazandırmayacağını ispatlamak.."

Yazının tamamı için lütfen burayı tıklayın.

4 yorum:

  1. Siyaset pek ilgi alanıma girmiyor açıkcası...
    Diğer takipçilerinizinde anlaşılan...
    Mehmet abiden'de ses yok...
    E ne duruyorsunuz Ali bey değiştirelim konuyu :))

    YanıtlaSil
  2. ali bey sizi haber7 yazarları gibi görmeye başladım. bence keşfedilmemiş bir yazarsınız.

    fakat eski tarzınız daha iyiydi sadece bence.

    YanıtlaSil
  3. mehmet abi nerelerde bilmiyorum ama tatildedir diye düşünüyorum.

    blogun eski tarza dönmesi için önce benim eski tarza dönmem gerek :)

    ayrıca daha yeni bir tarz oluşturdum kendime; https://twitter.com/alikahya

    YanıtlaSil
  4. tarzınızı anlamaya çalıştım epeyce ama maalesef:(
    twitterdan hiç anlamam.
    hatta ilk kez sizin linkiniz sayesinde görmüş oldum. tanıdık isimlerde varmış. bir ben bilmiyorum heralde.

    YanıtlaSil