27 Eylül 2008

Cenaze namazı

Habere göre bir kadın vekil cenaze namazında en önde saf tutmuş, hem de başı açık. Cenaze namazını bir ritüel olarak gören zihniyetin buna ses çıkarmaması gayet normal karşılansa da şayet o cenaze namazında ben cemaat olsaydım namaz kılmazdım ama imam olsaydım, uyarımı yapar buna rağmen kılardım çünkü cenaze namazı kılınan şehidin hiç olmazsa namazı şeklen de olsa kabul olacak biri varsa o da imamın kıldığıdır, diğer cemaatin namazı şeklen kabul değildir.

Yanlış düşünüyorsam Emircan Hocamız düzeltsin.

2 yorum:

  1. Emircan Hoca mı?
    Sahi nerelerdesin be Hocam?
    Düzelteceğin o kadar çok işin var ki?

    YanıtlaSil
  2. "El meşğul-u le yüşğal";)Takipteyim ama fırsat bulamıyorum işte.Ama düzelteceğim işleri listelerseniz kendime belki biraz olsun çeki düzen verebilirim.selamlar..

    YanıtlaSil