16 Eylül 2008

Beş maddede düşüncelerim

  1. Başbakanın muhalefet boşluğunda bir medya grubunu kendisine muhalif partiymiş gibi görüp muhatap almasını, her hafta yeni bir açıklama yapmasını tasvip etmiyorum.
  2. Deniz Feneri Derneğinin bir kaç kişi yüzünden yaptığı iyiliklerinin unutulmasına gönlüm razı olmuyor. Fakat buna neden olanların da bu iyilik hareketinin aksamasına neden olan medyanın da o derneğin yardımlarıyla ayakta durabilen insanların ahına dayanabileceklerini pek sanmıyorum.
  3. Eyüp Camii etrafını iftar vaktinde piknik alanına çeviren insanları ne kadar anlayışla karşılamaya çalışsam da yapamıyorum.
  4. İftar çadırlarının ilk çıktığı dönemlerdeki işlevini tamamladığını, artık günlerin uzaması ile bunlara ihtiyaç kalmadığını, bunun yerine kumanya dağıtımı gibi daha mantıklı bir yöntemin uygulanmasının doğru olacağını, iftar çadırlarının eğlence merkezlerine dönüştüğünü düşünüyorum.
  5. Sultan Ahmet Camii ve sair diğer benzer alanları panayır alanına çeviren, içerde teravih kılınırken avluda konser proğramı yapılmasına göz yuman anlayışı da kınıyorum. Ramazan ayının içinde sadece oruç kaldı, gerisi boşaltıldı.

4 yorum:

  1. ben de şahsım adına şunu eklemek isterim:

    trt 1'deki iftar programının has bahçede yapılmasına dayanamıyorum.
    tam yandaki has odada mukaddes emanetler olduğu halde, şu veya bu ismi verdikleri şarkıları zangır bangır çalmalarından nefret ediyorum.

    zekeriya beyaz'a medya yasağı gelmesini istiyorum. onu İslam alimi profiliyle pazarlayanları da yaradana havale ediyorum. :/

    ps. doğru dürüst tv seyretmediğim halde böyle bir de seyretsem kanser olurum galiba :)

    YanıtlaSil
  2. 5 maddenin beşinede katılmamak mümkün değil.Son zamanlarda çevremdekilere birkaç kişinin pisletiği güzellikleri savunmakta yetersiz kalıyorum.Ticarete dökülen inançlarımızıda kurtarmak için birşeyler yapmak gerek galiba...
    Mihman'ın Zekeriya Beyaz için düşündüğü yasağın ise acilen hayata geçmesi gereken bir plan olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Akşamlar
    Ali Beyin dilek ve temennilerine aynen katılıyorum...
    Ayrıca Mihman ve Serap'a hak vererek; özellikle belli bir yaştan sonra sağlık için uzak durulması gereken tuz, şeker ve undan oluşan 3 beyaza bir de 4. olarak Zekeriya Beyaz'ın ilave edilmesini şiddetle tavsiye ediyorum...
    Selamlar

    YanıtlaSil
  4. Bence trt de ki proğram güzel bu sene trt ye takıldım :) zekeriya beyaza sinir oluyorum bilerek cıkarıyorlar :(görmek istemiyorummmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil