9 Aralık 2007

Erdoğan Teziç

1994-1995 eğitim yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde 1. sınıfa yeni başladığımda hatırladığım kadarıyla ilk girdiğim ders Anayasa Hukuku idi. Sınıfımız 500 kişi kadardı ve hoca derse girdiğinde sınıfta müthiş bir uğultu vardı. Hoca uzun süre derse başlamadı, ta ki uğultu kendiliğinden yok oluncaya kadar. Nihayet hoca mikrofondan seslendi ve "bu ses, sizin bu uğultunuz, bana adeta bir senfoni dinletisi gibi geliyor. Bu yüzden şu ana kadar hiç bir sınıfta bu sese karışmadım" diyerek öğrencilerden müthiş bir alkış aldı. İşte o hoca Erdoğan Teziç'in ta kendisi idi.

En son veda ziyaretinde Cumhurbaşkanı Gül'e Anayasa Hukuku adlı kitabını hediye etmiş. Bize de o kitabı okutmuştu. Birgün ben de bakan olur muyum bilmem ama Erdoğan Teziç YÖK'e veda ederken şu anki mevcut hükümette 6 bakanın talebesi olduğunu söylemiş.

Erdoğan Teziç YÖK başkanı seçildiğinde çok umutlanmıştım, öğrencilik dönemimizdeki sevecen ve babacan, bir onun kadar da hoşgörülü duruşunu YÖK başkanlığı süresince de devam ettireceği düşüncesi ile. Yeni seçilecek YÖK başkanı eskisini aratmaz inşallah.

8 yorum:

  1. Blog alemi şablonları bu günlerde rengarenk Maşallah...
    Yeni Şablonun hayırlı ve uğurlu olsun Ali Bey...
    Bol bereketli müşteriler pardon bol yorumlu ziyaretçiler:))

    YanıtlaSil
  2. İnşallah siz de bir gün bakan olursunuz Ali Bey...
    Hemi de Adalet Bakanı...
    Neden olmasın...
    Bu arada:
    İnsanlar değişime açık bilirsiniz
    Kimi müsbet değişime...
    Kimi de menfiye....
    Eee Teziç te insan...
    Değişti demek....

    YanıtlaSil
  3. Ali Bey
    Adet olduğu üzere diye başlayan Blogun yeni görünümü üzerine yaptığın anket sorusuyla cevabi şıklar üst üste gelmiş ve karmakarışık bir yazı çıkmış:(
    Düzeltme imkanın yok mu?
    Laf aramızda burda benden başka da kimse yok:))

    YanıtlaSil
  4. mehmet abi, temennilerin ve yorumların için teşekkür ederim. söylediğiniz sorun ie 7.0 kullananlarda görülüyor, ie 6.0'larda ise problem yok. düzeltmeye çalıştıysam da mümkün olmadı. anketin kapanmasına 3 gün kaldı nasıl olsa diye fazla da üzerinde durmadım, merak ettiğim sonraki anketlerde de aynı sorunu yaşayacak mıyım acaba?

    neyse sorun aramızda kalsın mehmet abi, istirham ediyorum kimse bilmesin ;)

    YanıtlaSil
  5. Ali bey şablonunuz yakışmış. Sayfanın altında kuş ve balık dikkatimi çekti. Martı mı o?

    YanıtlaSil
  6. @ceylin; teşekkür ederim. martı olduğunu sanıyorum evet.

    YanıtlaSil
  7. Ceylin, sanırım Ali bey de bu sevimli detaya dikkati çekmek için görünür post sayısını azaltmış olmalı, öyle mi?

    YanıtlaSil
  8. @ebruli; sorunun muhatabı ben değilsem de beni de ilgilendirmesi bakımından cevap vereyim; evet. şablonun önemli sayılabilecek bir detayının görünmez bir yerlerde olmasını istemediğimden ana sayfada yayınlanan post sayısını azalttım.

    YanıtlaSil