17 Eylül 2007

Taksiler Kayboldu

Medya günlerdir İstanbul'da 17 Eylül paranoyasını pompaladı insanlara. Okulların başladığı bu ilk günde 2 milyondan fazla öğrenci ders başı yapacak ve 16 bin servis aracı trafiğe çıkacaktı.

Tüm bunları göz önüne alan idare gerekli önlemleri aldı. Ancak öyle doğru bir önlem almıştı ki bugün İstanbul'da medyanın beklediği olmadıysa bunda en büyük etken kanaatimce o karardı. Bugün taksiler sabah ve akşam belli saatlerde öğrenci ve velilere % 50 indirimli taşımacılık hizmeti verecekti. İşte bu kararın sayesinde sabah trafik yoğunluğu yaşanmadı İstanbul'da. Çünkü yollarda hemen hiç ticari taksi yoktu. Yolları tapulu malları gibi kullanan taksicilerin % 50 indirimli taşımaktansa evimde yatarım düşüncesi tarfiğ yeterince rahatlatmıştı.

Bu kararından dolayı idareyi tebrik ediyorum.

2 yorum:

  1. aa ne kadar kötü yaa,gerçi ben ihtimal bile vermemiştim taksicilerin böyle indirime gireceklerine..neden derseniz,atıyorum 7 ytl tutuyor gittiğiniz yer 10 ytl veriyorsunuz bozuk yok deyip hepsini alabiliyorlar...

    Türkiye işte...

    YanıtlaSil
  2. ben ilk günkü kanaatimi belirtmiştim ancak zaten sonraki günlerde taksicilerin sizin de söylediğiniz gibi pek de uygulamadıkları haber edildi. yani haklılığınız sabit oldu.

    YanıtlaSil