31 Ağustos 2007

Satranç Ustası İhtiyar

Sanırım bir 6-7 ay oluyor, efsane blogculardan Cenk Ünal abimiz bir satranç ustasının animasyonunu yayınlamıştı blogunda, bana da atıfta bulunmuştu hatırladığım kadarıyla. Satranç oynamaya davet etmişti beni. Nihayet geçen hafta sonu Cenk abimizle satranç oynamak nasip oldu. İlk oyunda fena yenildi. Deniz Baykalvari (yenilen pehlivanın güreşe doymaz misali) bir taleple ikinci oyunu da oynadık. Onda da mat olunca siyasi bir manevrayla şahını oynamayıp bana şah çekerek güya berabere bittiğini iddia ederek oyundan ayrıldı.

Cenk Ünal anısına ona kendi yayınladığı videoyu yayınlıyorum. İhtiyar amcayla çok benzer yönleri var Cenk abimizin de.

Videonun linki; http://video.haberturk.com/video.aspx?v_ID=14569&k_A=haberturk

4 yorum:

  1. Dedecik superdi , cok güldüm:)
    CENK abiye selamlar .....

    YanıtlaSil
  2. Ali Bey,
    tebrik ederim... Amca çok şekermiş ya hu:)

    YanıtlaSil
  3. Hangisine ? :o) Orada iki dede var gibi :o) Gülerek izledim. Cenk Ünal ' ın blogunda hatırlamıyorum.
    Bu arada blogunuzu ilk defa ziyaret ettim ve çok beğendim. İyi günler

    YanıtlaSil
  4. @mihriye sultan; görüşürsem selamınızı ileteceğim.

    @talha can; teşekkürler.

    @duha; ilk ve son sahnede yer alan gerçek dedeye :) blogumu beğenmenize sevindim. ziyaretleriniz daim olsun inşallah. teşekkürler.

    YanıtlaSil