27 Mayıs 2007

Birlik

Kısa bir aradan sonra tekrar buradayım.

Başta davetimize icabet eden tüm dostlarımıza, ben yokken blogumu yalnız bırakmayan sevgili Selim'e, düğün merasimimize iştirak ederek bizi memnun eden değerli blogcu dostlara, Selim'in "Ordaydım" başlıklı yazısında iyi niyet dileklerini belirten Mehmet Abi'ye, Gülçin'e, Anonim dosta ve Muhammed Sevgili'ye teşekkürlerimi bildiriyorum. Bu vesile ile darısı tüm bekarlara diyorum.

Bugün bir haber sitesinde rastladığım hayvanlar aleminden bahseden
video birlik olmanın gücünü anlatıyordu. Evlilik sürecine girdiğim günden bugüne hissettiğim birlikteliğin verdiği bu güç duygusunu bir haftadır daha derin hissetmeye başladığımı belirtmeliyim. Bundan dolayı da sevgili eşime ayrıca teşekkür ediyorum.

9 yorum:

  1. tekrar tebrik ederim ali bey, Allah ömür boyu mutluluklar nasip etsin. eşinizede selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Ali, tekrardan Allah mesut etsin hosgeldin...

    YanıtlaSil
  3. ali abi anonim dost nacizane şahsım kendim yani bendim. tekrar tekrar mutluluklar dileriz. .fatihalime.

    YanıtlaSil
  4. tebrik eder mutluluklar dilerim,darısı isteyen bütün bekarların başına inş.

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz Ali Bey
    Safalar getirdiniz

    Yeni bir hayat yeni bir alem sizleri bekliyor
    Karşılıklı hoşgörü anlayış ve fedakarlıkla birlikte sevginin aşamayacağı hiçbir şey yoktur

    Mutluluğunuz ve sevginiz daim olsun
    Rabbim sizleri her daim dünyada ve ahirette saadetlere gark etsin

    YanıtlaSil
  6. tebrikler ali bey, bekarlik sultanliktir diyolar siz ne dusunuyorsunuz?

    YanıtlaSil
  7. @siyah zambak; teşekkür ederim, mübarek topraklardan dualarınızı bekleriz.

    @rainbowalker; teşekkür ederim, hoşbulduk.

    @anonim; tahmin etmiştim senin kim olduğunu. iyi dileklerin ve düğündeki yardımların için çok teşekkür ederim.

    @gül; çok sağolun. temennilerinize de iştirak ediyorum. inşallah.

    @mehmet abi; samimi ve içten temennileriniz için çok teşekkürler mehmet abi. her platformdan ayrı ayrı tebriğinizi almak beni fevkalade mesrur etti. sağolun.

    @murat özdemir; teşekkür ederim murat. sorduğun soru zor bir soru :) daha spesifik ortamlarda görüşelim bu konuyu ;)

    YanıtlaSil
  8. ANLAYIŞLI KAYNANA:
    Aşçılığıyla ün yapmış yaşlı bir kadın, akşam yemeğine gelecek olan oğlu ve yeni gelini için yine mutfağına kapanmış, yemek yapıyordu....
    Aynı akşam yemeğe eski bir aile dostu da davetliydi...
    Beklenen misafirler gelip sofraya oturduklarında çok şaşırtıcı bir durumla karşılaştılar...
    Yaşlı kadının o gece yaptığı yemekler değme oburların bile iştahını kapatacak kadar BERBATTI...
    Tatlılar un kokuyordu, patatesler yanmıştı, köfteler ise neredeyse hiç pişmemişti...
    Oğlu, yeni gelini ve aile dostu, kadıncağıza durumu fark ettirmemek için ellerinden geleni yaptılarsa da, yemek sırasında pek iştahlı göründükleri söylenemezdi...
    Nihayet yemek bitti ve yeni evli çift annelerinin ellerini öperek evlerine gittiler.
    Aile dostları ise biraz daha kaldıktan sonra gitmeyi düşünüyordu.
    Oğlu ve gelini gittikten sonra, yaşlı kadına:
    "Senin harika bir aşçı olduğunu adım gibi biliyorum"...
    Bana söyler misin, bu geceki yemekler neden o kadar kötüydü?
    "Bence ya hastasın ya da bir BİLDİĞİN var." dedi.
    Yaşlı kadın gülümseyerek cevap verdi:
    "Hayır, hiçbir şeyim yok. Kasten yaptım. Bu yemekten sonra oğlum asla ikide bir annesinin yemeklerini hatırlatıp Karısının Kalbini Kıramayacak."

    Evet dostlar işte böyle kaynanalar da var ve tüm dostlarımızın başına...
    İlgilenenlere duyurulur:-)

    YanıtlaSil