19 Şubat 2007

Teşekkür!

24 adet mahbub ziyaretçim;

Cümlenizi muhabbet ve hürmetle selamlıyorum efendim. Hassaten blogumu yevm içinde bir kaç def'a ziyaret zahmetinde bulunarak beni şerefyab eden 4 ziyaretçim, sizleri daha bir hararetle kucaklıyorum.

Tul-u zaman oldu, dikkatinize arzettiğim
ankete iştirak ederek beni fevkalade mesrur eylediniz.

İlk def'a ziyaret ettiklerini beyan eden 8 arkadaşımızın ziyaretlerinin devam edip etmediği tarafımca maruf olmasa da onlara da muhabbetlerimi takdim ederim.

7 yorum:

  1. Efenim,acaba o dört şanslı kişi kimmiş?
    Biz de iaşretlemiştik de bizatihi o anketi.
    Meraklandık yani.
    :-)

    YanıtlaSil
  2. Bir diğeride benim galiba:)

    YanıtlaSil
  3. her üçünüze de teşekkürler. gerçi cenk abi 4 kişi kim acaba demiş fakat biri kendi mi onu söylememiş. eğer 3.sü cenk abi ise 4. kim acaba? sakıncası yoksa buraya yazmasından memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  4. Ta kendisi.
    :-)
    Evet O da benim.

    YanıtlaSil
  5. Acaba ben de varmıydım ki?

    YanıtlaSil
  6. galiba 4 kişiyi tespit ettik.

    YanıtlaSil