21 Ocak 2007

Kuşlu Muşlu Duruşma


Geçen hafta girdiğim bir duruşmada güzel güzel konuşurken birden kulağımın dibinden bir kuş sesi işittim. Ben konuşuyorum kuş konuşuyor. Nerden olduğunu da anlayamadım birden. En son iyice dönüp baktığımda cüppemin yakasından göremediğim omuzuma konmuş kuşu gördüm. Arkamı döndüm, baktım mübaşir kuşa işaret ediyor, kendi omuzuna almak için. Meğer hakimin kuşuymuş. Odasının kapısı açık unutulunca ordan salona gelmiş ve ben pür dikkat dava ile ilgili konuşurken o da bana iştirak etmiş. Neyse ki hakim işin içine kuşu girince benim talebimi kabul etti de kuş işe yaramış oldu.

3 yorum:

  1. Merhaba Ali Bey
    Kuşlu muşlu güzel ötüşler ile :-}
    Hayırlı ve müsbet neticeli duruşmalarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'nin hukuk sisteminde işte bu vardır.
    Hakimler kuştan bile etkilenip karar verebilirler.
    Şaka bir yana ama,gerçekten pek güvenilir ve slogan gibi haykırılıp durulan bağımsız yargı hikayedir.
    İşte petrol firmalarına verilen cezalarda kimbilir neler döndü de Danıştay yürütmeyi durdurdu.
    Aslında onlar hukuku durdurmuş da halkın haberi yok.

    YanıtlaSil
  3. kuşlu muşlu yorumlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil