21 Aralık 2006

Fikrim Geldi

Reklam şirketi kim bilmiyorum ama harika bir film yapmışlar. Turkcell'in son reklamını gördüğümde en önemli işlerimi bile yarım bırakıp izliyorum. İzlemek için buyrun.

Son günlerde acıktığımda ilk aklıma gelen tad
Turkish Pizza. Domino's Pizza'ya içim ısınmazdı. Bu taddan sonra vaz geçemez oldum.

Güzel bir golü güzel bir anlatımla dinlemek istersem de Ronaldinho'nun
şu golünü izliyorum. Gerçi bazı yerlerini anlamıyorum ama bu konuda da Emir Can Hocamızın yardımını talep ediyoruz.

2 yorum:

  1. ...Ve hücum devam ediyor,ronal... oohhhohooho..:)Ey Allahım ne muhteşem.Hemen tekrarla,hemen tekrarla hemen tekrarla:)(Yönetmene sesleniyor)Muhteşem,muhteşem ne harika sihirbaz!!ne muhteşem ve güzel bir enstantane:)ronaldinyodan!! o şimdi 10 üzerinden 10 aldı.O bir 10 numara,goller on numara,dördüncü gol on numara,ne muhteşem hem çalışıyor,hem düşünüyor ve sahip olduğu tüm maharetlerini ortaya koyuyor öyle ki tüm otoriteler bu maharet ve meziyet karşısında saygıyla eğiliyor tekrar bakalım bakın bakın bakın eyinste nin yaptığı (diğer oyuncunun adı ortayı yapan)güzel ama ronaldinyonun yaptığı çok daha güzel.Çok güzel bir enstantane ronaldinyodan! düşünce,topu karşılama,dönüş ve topun doğrudan filelere gidişi..
    Bakın bakın sihirbazın yaptığı sihire bakın hemen önümüzde..

    Spiker amma abartmış bu spikere laf yetiştirlmez ya benden bu kadar:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler hocam ve teşekkürler anonim :)

    YanıtlaSil