31 Aralık 2006

Bayram Namazı

Gelecek Kurban Bayramında bayram namazı kılmak istemiyorum.

12 yorum:

  1. benim bayram namazını kılmak için neler yapmak zorunda kaldığımı ve ne kadar risk aldığımı düşününce sizin kılmak istemediğinizi anlayamadım. şafak:16 :)

    YanıtlaSil
  2. biraz daha düşünün bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. bayramlık ayakkabıları çaldırmış sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. :) hayır, ayakkabılarım duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Ben çözdüm galiba:)

    YanıtlaSil
  6. hacca gidenler daha iyi anlar

    YanıtlaSil
  7. Hacda bayram namazı kılınmaz.

    YanıtlaSil
  8. allah kısmet eder inş.

    YanıtlaSil
  9. ben de istemiyorum....

    YanıtlaSil
  10. evet, neden namaz kılmak istemediğim anlaşılmış. hacca gidenler bilirler, hacılar bayram namazı kılmazlar (ibn-i abidin). ben de seneye hacca gitmek istiyorum ve bunu bu şekilde ifade ettim.

    emirdağ çiçeği; cevabın beni hem güldürdü hem sevindirdi. güldürdü çünkü siz zaten bayram namazı kılmıyorsunuz. sevindirdi çünkü kendime hac için bir "eş" bulmuş oldum. seneye birlikte hacca gidebilmeyi nasip etsin allah.

    YanıtlaSil
  11. anonim arkadaşın duasına amin demeyi untumuşum; amin.

    YanıtlaSil