12 Eylül 2006

Açıklıyorum

Öncelikle ilginize teşekkür ederim.

Nelly ve Gülce’nin kafasına takılan soruları hemen cevaplayalım. Sayma konusunda bir problemimiz yok. İstatistik proğramı her tıklamayı sayıyor. Ancak istatistik proğramı 20.000’inci ziyaretçi filan kişidir diye isim vermiyor. Ben de 20.000’e az kala isimleri yazın ki böylece her tıklamanın kim olduğunu bileyim dedim ve bildim. Çünkü o kişi girdiğinde PC başında idim, bilebilmem rahat oldu.

Peki kim? Ne yazık ki o bir blogcu değil, daha doğrusu blogcuysa da ben bilmiyorum. Anonimus Mehmet 20.000’inci ziyaretçim oldu. Şimdi Mehmet beyden sonra girenler “peki neden hemen açıklamadın, bizi uğraştırdın” diye soracak olurlarsa sadece işin biraz eğlenme kısmı için böyle bir yol tuttum demekten başka verebileceğim bir cevabım yok.

Peki sürpriz ne? Şöyle düşünmüştüm ben, ziyaretçinin durumuna göre bir şeyler hazırlarım diyordum. Mesela bir akşam yemeği, bir buket çiçek, bir dua (mesela Kabe’de Kadir Gecesinde), bir kitap gibi... Şimdi Mehmet bey için düşündüğüm boğazda güzel bir yerde akşam yemeği. Ancak bunun için sevgili Mehmet bey ile haberleşmenin yolunu bulmak zorundayım. Ya da bana mail yazmasını beklemek durumundayım.

Merakla bekleyen ve katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum.

6 yorum:

  1. çok iyi.çok ince düşünmüşsünüz..:)

    YanıtlaSil
  2. Mehmet Bey ile de boğazda yemek iyi gider doğrusu.
    :-)
    -Mehmet Bey darılmasın;darılmaca yok-

    YanıtlaSil
  3. ben hemen belli oluyorum. hic karisma ihtimalim yok :)(
    ama bazen pittsburgh yerine new jersey ya da west virginia diye gorunebiliyor. buna bi anlam verebilmis degilim, kimseyi kandirma maksadim yok, belirteyim.

    YanıtlaSil
  4. diyelim ki mehmet bey bir daha blogunuza uğramadı, mail de atmadı, o zaman nolcak? :)

    YanıtlaSil
  5. Mehmet beyden ses çıkmazsa yedeklerden bize dua ödülünü verseniz acaba nasıl olur? :)) fazla zahmetli olmaz sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler hale hanım.

    cenk abi, ince bir takılma seziyorum yorumunuzdan :)

    nelly, sadece sizin belli olmanız benim için yeterli değildi ne yazık ki.

    ibn-i sina, şimdi sizin soru üzerinde uzunca düşünmek gerekiyor. önce bir tuzak mı var diye komik ve sürpriz başlıklı yazıma baktım ama mehmet beyden sonra siz değil, suveyda hanım varmış. ancak benim sürprizim sadece 20.000'inciye idi, yani yedek listemiz ne yazık ki yok.

    sayın gülce, aslında ben şöyle düşündüm, bu külfetsiz sürprizi o yazıma değer verip yorum yazan tüm ziyaretçilere yapabilirim, (inşallah.)

    YanıtlaSil