13 Ağustos 2006

Yorumlu

Doyamadım sana mehtap!

Gergin ve yumuşak;

Çevir, yanmasın...

6 yorum:

  1. Canım da ne künefe çekti şimdi.

    YanıtlaSil
  2. bi dakka, şimdi burası ev yanılmıyorsam ?

    YanıtlaSil
  3. künefeyi künefenin merkezinde yiyeceksin cenk abi. allah nasip etsin :)

    baver, evet burası ev :) biliyorsunuz sıla-i rahim vakti diyerek anamı babamı ve diğerlerini ziyarete gittim ve geldim. birinci fotoğraf bahçeden ağaçların arasından ayın görüntüsü. ikinci fotoğraf ben ordayken doğan yeğenimin eli. elleri fotoğrafı çektiğim esnada gergin duruyordu nedense ama aynı zamanda yumuşacıktı da. üçüncüsü ise künefenin pişirildiği an. künefeyi kolay olsun diye fırında pişirirler genelde ama bizde bu şekilde çevirerek ocak üstünde pişiriliyor. iki tarafının da pişirilmesi gerektiği için altı piştiğinde havaya atılarak ters çevriliyor. biraz zahmetli ama yediğinizde eğer zahmeti siz çekmiş olsanız da unutuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. Gergin ve yumuşak?
    Ne anlatılmak isendiğini anlamadım.

    YanıtlaSil
  5. fotograflar cok guzel, tebrik ederim.

    ne mutlu size! yumusacik elli yegeninizi Allah bagislasin, hayirli bir evlat olsun, ailesiyle beraber guzel gunler gorsun..

    kunefenin nasil pisirildigine dair hicbir fikrim yoktu, cenkunal resimde gormekle nasil anladi onun kunefe oldugunu cok sasirdim ben.

    YanıtlaSil
  6. anonim; gergin ve yumuşak ile anlatılmak isteneni bir önceki yorumda izah etmeye çalışmıştım. bebeğin eli yumuşacıktı ama fotoğrafı çekerken de gergindi, geriliyordu bebek, nedendir anlamadım.

    teşekkürler nelly. temennileriniz için de teşekkür ederim. cenk ünal heralde biliyordur diye tahmin ettim ben ama cevap hakkını ona bırakalım, o söylesin. ben işin açıkçası aşağı yukarı herkes tahmin eder diye düşündüğümden cenk ünalın nasıl bildiğini düşünmemiştim.

    YanıtlaSil