12 Mart 2009

Farid Farjad

Ziyaret eden kaldıysa kalanlara tekrar merhaba diyerek ikinci bir başlangıç yapıyorum bloguma. Yorumlarla ve gerçek hayatta görüştüğümüz dostların verdiği şevkle yeni bir başlangıca da merhaba diyorum. 

Sadede gelirsek;

Bir çok blogcunun bloglarında eserlerine yer verdikleri, geçtiğimiz aylarda Türkiye'ye geleceği konuşulan ve bu haberle heyecanlanan Farid Farjad severlerine sonunda müjdeli haber geldi ve İstanbul Valiliği'nin resmi sitesinde duyurusu yapıldı. Farid Farjad 18 Nisan'da Bostancı Gösteri Merkezinde sevenleri ile birlikte olacak.

9 yorum:

  1. Merhaba Ali,

    Farid Farjad bilmiyordum - tesekkur ederim arkadasim :)

    I listened to it on youtube - harika !

    Esimin favori keman sanatci: Hilary Hahn :)
    Harika muzik..

    Gorusuruz,

    Suleyman.

    YanıtlaSil
  2. yorumunuz için teşekkür ederim. sanırım bloguma yaptığınız ilk yorumdu.

    ben de Hilary Hahn'ı bilmiyordum ve ilk defa duydum, aynı şekilde derhal youtubedan dinledim ve gerçekten fevkalade... teşekkür ederim.

    selamlar...

    YanıtlaSil
  3. slm ali abi tekrar yazmaya başlamanız güzel oldu. selametle... edib

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler edib. devam edebilmem birazda sizlere bağlı, desteklerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. yeni başlangıçlar hayırlı olsun, hoşgelmişsiniz.

    Yalnız şu blogcuya destek meselesine deyinmeden geçemiycem. Destekten kastınız yorum ise hiç beklemeyin derim ben. Bir bahillik almış başını gidiyor bloggerda. Walla şüphelenmeye başladım, yorum yazanları tehdit eden gizli bir çete mi var nedir? Ya da birileri dövüyor olabilir yorum yazanları.

    Bloguna "artema" muamelesi yapmış bir blogger olarak blog yazmanın en keyifli tarafının ilerde yazdıklarını okumak olduğunu düşünüyorum. işin yorum kısmı çok eğlenceli ve motive edici ama olmasa da olur, oluyor da :)

    YanıtlaSil
  6. yorumunuz için teşekkür ederim ancak küçük bir izahatta bulunmam lazım sanırım, edib adlı yorumcu arkadaşımız aynı zamanda bloga katkı sağlayanlar kısmında ismi geçenlerden biri oluyor. bu yüzden ondan özel bir talepte bulunmuştum, yoksa sizin yorumlar konusundaki düşüncelerinizle hemfikiriz.

    YanıtlaSil
  7. kulağım çınladı biri benden bahsediyor herhalde :) edib

    YanıtlaSil
  8. Ali Bey "yeni bir başlangıca merhaba" deyince baya sevinmiştik bu blog canlanacak diye...
    Ama öyle görünüyor ki daha çok "yeni bir başlangıçlar" olacak...
    Muhabbet dolu kalbi selamlar

    YanıtlaSil
  9. @mehmet abi; her yeni yayınımız yeni bir başlangıçtır. ve dahi her yeni yorum da yeni bir başlangıçtır.

    YanıtlaSil