19 Mayıs 2007

Baba

Önceki gün Ali'nin babası ile birlikte idim. Çok mübarek bir insan. Pamuk gibi sakalı var. Yüzü daima gülüyor. Alnı açık ve hatları düz. İnsana güven ve huzur veriyor.

Zamanında İstanbul'da yaşamış ancak buranın koşturmacasından usanmış ve memleketine taşınmış. Koşuşturmalarımızı gördükçe hayret ediyor olmalı ki şunu söyledi sohbetin bir yerinde; "eskiden azalarımızın biri fazla gelirdi, iki göze ihtiyaç yoktu, tek göz yetiyordu, iki kulağa da ihitiyaç yoktu, tek kulakla idare edilebilirdi ama şimdi bakıyorum herkesin bırakın iki tane olmasını 4 tane hatta 8 tane gözü kulağı olması gerekiyor burada" dedi. Bana çok ilginç geldi bu tespiti.

Söz aldım, soru cevap şeklinde bir sohbetle 70'i aşkın senedir yaşadıklarını buradan bizlerle paylaşacak. Ali'nin yapamadığını ben yapayım.

10 yorum:

  1. Hayırlı Sabahlar
    Paylaşılacaklar için şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. bir profesör ile baba küçük birer konuşma için sahneye davet edildi. baba profesörden geri kalmayan hoş bir konuşma yaptı hadislerle süsleyerek hem de. en sonunda da ben bu tarz yerlerde konuşmasını pek beceremem diyerek o vaiz baba mütevazi kişiliğini de gösterdi.

    YanıtlaSil
  3. mehmet abi en kısa zamanda diyeceğim ama ali'nin babasını ne zaman görürüz tekrar bilemiyorum. fakat bu projemizi mutlaka gerçekleştirmeliyiz.

    anonim, siz de düğüne katılanlardandınız anlaşılan. her iki baba da gerçekten övgüye değer çok değerli insanlar. konuştukları süreye o kadar güzel konular yerleştirdiler ki hayran olmamak mümkün değildi.

    YanıtlaSil
  4. düğünde gerçekten övgüye değer bir çok öğe vardı. babalar davetliler damat organizasyon çok uyumlu ve hoş bir ortamdı.

    YanıtlaSil
  5. Güzel insanların herşeyi böyle güzel olur...
    Rabbim hepimize hep güzellikler versin...
    Hem de böyle güzel insanlarla her daim dost eylesin...
    Ne mutlu böyle anne babalara...
    Ne mutlu böyle evlatlara...
    Sevgi dolu güzeliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı Sabahlar
    Ne oldu ya A.Selim Can Bey?
    Kaçgündür Muhterem Hoca Babadan tatlı ve güzel hatıralar dinleyeceğiz pardon dinlenenleri okuyacağız diye bekliyoruz...
    Bekletme rekortmeni Cenk Beyi de geçtiniz hani:-)
    Lütfen elinizi çabuk tutun ve hemen yazmaya başlayın
    Sabırsızlıkla bekliyoruz
    Selamlar

    YanıtlaSil
  7. katılımlarınızdan memnuniyet duyuor teşekkür ediyorum.

    mehmet abi, hocamızdan söz aldım ancak düğünün hemen ertesinde memleketine dönmek zorunda kaldı. bu nedenle bizim proje askıda kaldı. bu projeyi gerçekleştirebilmemiz için hocamızın istanbula gelişini bekleyeceğiz ne yazık ki.

    ilginize teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Ehhh ne yapalım sağlık olsun

    YanıtlaSil
  9. benim de düşündüğüm bu güzel projeyi gerçekleştirebilirsek ne mutlu bize selim. inşallah senin gayretinle olur.

    YanıtlaSil
  10. Ali'nin babası çok muhterem biri keşke memlekette ondan çok olsaydı, ne zaman aklıma gelse tebessüm ediyorum, gönüllere hitabeden biri.

    YanıtlaSil