12 Kasım 2006

Kitap Blog

Uzun kış akşamlarında vaktimizi sadece nette, bloglarda veya TV başında geçirmek pek akıllıca bir iş değil. Özellikle de benim gibi yalnız yaşayan biri için vaktin bu bolluğunu değerlendirmek lazım diye düşünüyorum. Bu da okumakla mümkün olabilir.

Geçtiğimiz günlerde arka arkaya bir kaç kitap fuarı oldu. Fuarları gezemedim. Zaten internetteki kitap siteleri varken kitap fuarlarını gezmek çok mantıklı değil gibi geliyor bana. Gerçi kitapların kokusunu hissederek almak daha bir zevkli elbette ama son zamanlardaki kitap fuarlarının ziyaretçileri daha çok görüntü amaçlı gezenlerden müteşekkil olduğu için kitap kokusundan başka her kokuyu hissedebilyorsunuz fuarlarda.

Aslında bu yazıyı kaleme almamdaki esas amacım bugün rastladığım çok güzel bir blogun varlığından daha çok kişinin haberdar olabilmesi. Birbirinden değerli yazılarını sürekli takip ettiğim 4 blogcu arkadaşın hazırladıkları blogun adı Kitap Blog. Onlardan da böyle güzel bir çalışma beklenirdi zaten. Kitap eleştirisi ve tanıtımı yapacakları yeni bloglarında bizlerden de eleştiri ve tanıtım bekliyorlar.

Böyle kitap mevsimi diye adlandırabileceğimiz bir zamanda böyle güzel bir çalışmaya öncü olduklarından dolayı arkadaşlarımıza teşekkür edip başarılar diliyorum.

5 yorum:

  1. bence de blogun bu hali daha güzel daha ferah olmuş.
    açık renklerin etkisi.

    YanıtlaSil
  2. Sizin vesilenizle böyle öğrendiğim böyle bir bloğun mevcudiyetinten büyük bir memnuniyet duydum.Kendilerinden allah razı olsun.Bloglarını da dün inceledim ve linklerime ekledim.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler hale hanım.

    iyi yapmışsın emircan hocam, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Desteğiniz için Kitap Blog adına çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. böyle güzellikleri desteklemek hepimiz için görev olmalı. ben teşekkür ederim, ziyaretiniz için.

    YanıtlaSil