16 Ağustos 2006

Yorum Meselesi

Dünyanın en cool 50 web sitesinin seçildiğini yazan haberi okuyunca kesin ilk sırada ben varımdır diye baktım ama beni tespit edememişler daha.

Dün bir arkadaştan mail aldım. "Sana yorum yazmayacağım çünkü sen yazmıyorsun" diyordu. Ben de bunun farkındayım. Bir çok yorum yazan oldu bu blogda şimdiye kadar ama çoğu devam etmedi. Nedeni ise gayet açık, ben yorum yazmadığım için...

Elimden geldiğince günlükleri takip ediyorum. Ancak yorum yazmak sürekli takip etmeyi gerektiriyor. Benimse buna çoğu zaman vaktim olmuyor. Hatta çoğu zaman kendi blogumdaki yorumlara bile cevapları geciktirmek zorunda kalıyorum. Bu yüzden tüm ziyaretçi ve yorumları ile bloguma katkıda bulunan değerli dostlardan beni anlayışla karşılamalarını diliyorum.

2 yorum:

  1. Ali'cim seni keşfedememiş olduklarına üzülme...bak beni de farkedememişler:)
    aah o vakit bir olsa ben inanıyorum ki bir çoğumuz neler başarabilir ama...
    neyse ben en azından son 9 yıldır bu işe bir formül buldum..
    5 saat uyku :)

    YanıtlaSil
  2. baver, bilmiyorum da bana 5 saat az gibi ya :)

    YanıtlaSil