17 Temmuz 2006

Sanal Alem

MSN başlıklı yazımı yayınlayalı bir kaç kişi beni MSN listesine eklemiş. Böyle habersiz ekleyenlere kızıyorum işin açıkçası. Oysa bu MSN denen proğram, "eklediğiniz kişiyi bir mail göndererek haberdar etmek ister misiniz" diye soruyor. Hal böyle iken niçin usulen de olsa bir haber verilmez, pek anlam veremiyorum. Ekleyenleri "acaba tanıdık mıdır, kabul etmezsem ayıp olur mu" düşüncesi ile kabul ediyorum ben. Ancak lafın başında sorup tanıdık değilse silme yoluna gidiyorum. Çünkü sanal aleme güvenmiyorum. Kimse kusura bakmasın. Azarlandıklarını düşünenlerden de özür dilerim ama hata bende değil...

3 yorum:

  1. :)

    Eğer bir maniniz yoksa sizi listeme eklemek istiyorum mu demeli insan..komik olmaz mı bu ?

    YanıtlaSil
  2. evet komik olur, tıpkı sizin bu şekilde yorumlamanızın komik olduğu gibi...

    'benim' istediğim sadece "ben filanım, sizi msn listeme ekledim, tanışmak istiyorum mümkünse" tarzında bir ön bilgi. maillerin heklendiği bir ortamda ne diye kabul edeyim ben böyle habersiz konukları...

    YanıtlaSil
  3. sen msn ni al tövbe tövbe ağzımı bozdurma kendini beğenmiş

    YanıtlaSil