9 Mart 2006

Dünya Erkekler Gün(leri)ü

Dün tüm dünyada kutlanan Dünya Kadınlar Günü (!) münasebeti ile bir yazı yazmayı düşünmüştüm. Sonra vazgeçtim çünkü bugün, yani Dünya Erkekler Günlerinin ilk günü münasebeti ile bir yazı yazarım diye düşündüm.

Bu konuyu da aslında fazla uzatmaya gerek yok, erkekler kadınlar gibi uzun uzun kendi günlerinden bahsedilmesini sevmezler. Ben sadece buradan tüm erkeklerin Dünya Erkekler Günlerinin birinci gününü kutladığımı belirtmek istiyorum. Seneye 8 Marta kadar tüm günler bizim sevgili erkekler. Doya doya günlerinizi kutlayın.

3 yorum:

  1. Erkeklerin kadınlar gibi kanaat sahibi olmadıklarını biliyoruz. Şimdiden gülerinizi kutlamaya başlarsanız ancak gelecek 8 marta kadar doyarsınız:)

    YanıtlaSil
  2. uyaniklik edip butun yili kapmissiniz Ali bey ;-)
    Her gunu anlayis&hosgoru gunu, paylasim gunu, sevgi gunu ilan ediyorum..;-)

    YanıtlaSil
  3. mahmut gülme, gününü gün et!

    evet, biz erkekler kadınlar kadar kanaatkar olamıyoruz ne yazıkki, bize bir gün yetmez...

    erkekler olarak biz günlerimizi kutlamaya devam ederken bir taraftan da farklı günlerin kutlanmsının bizim açımızdan sakıncası yok.

    YanıtlaSil