15 Şubat 2006

Blog

Dün akşam, blogumu da yakından takip eden bir grup arkadaşla beraberdik. Tabi söz dönüp dolaşıp benim bloguma gelince tepkilerini öğrenmek istedim. Öncelikle üslubumun biraz ukala olduğunu söylediler, küçümseyen bir üslubum varmış. Bir arkadaşım ise astiğmat olduğunu ve yeni görünümün gözüne yaramadığını, bir diğeri yazıların küçük olduğunu söyledi. Bir başka arkadaşım ise içeriğin kendine hitap etmediğini söyledi, bu yüzden çok sıkı takip etmiyormuş o.

Ben bu blogu -biraz bencil bir düşünce ama- esasında önce kendime faydam olur düşüncesi ile açtım. Burada, herkesin ulaşabileceği bir ortamda yazacaklarımın beni araştırmaya yönlendireceğini dolayısıyla bunun kendimi geliştirmeme katkı sağlayacağını düşündüm. Ayrıca yalnız yaşayan biri olarak duygu ve düşüncelerimi paylaşmak gereğini bu vesile ile giderebileceğimi düşündüm. Neticede günde yaklaşık 20-30 arasında ziyaretçi çeken bir blog oldu ve etrafımdan alabildiğim genel tepkilerin olumlu olmasından da memnuniyet duydum. Fakat bu ne zamana kadar devam eder, eder mi etmez mi onu da bilemiyorum.

Blogun güncelliğini koruyabilmesini istiyorum. Sadece benim yazdıklarım değil, sizlerin yorumlarınızın da buna katkı sağlayacağını düşünüyorum. Ben hemen her gün bir şeyler eklemeye çalışıyorum ve buna elimden geldiğince devam edeceğim inşallah.

Bu vesile ile sizlerin de blog hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.

Evet, böylece bugün de güncelliğimizi korumuş olduk işte ;)

11 yorum:

  1. Bloğunu beğenerek okuyor ve müstefid oluyorum bence kimsenin ne dediğinden ziyade içinin sesini dinle..Tabii okunmakta teşvik unsuru oluyor sana katılıyorum.Sana hayırlı çalışmalar diliyorum,kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu takip ediyorum.Beğeniyle de izliyorum.Siz devam edin...Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Sizin ukala oldugunuzu her kim soylediyse hic ukala insan gormemis herhalde..Blog aleminde ne ukala, bencil, dar goruslu, insanliktan nasibini almamis sahsiyetler var gorseler sizin icin 'kanatlari olmayan melek' derler herhalde...
    Arkadasim tahin ilk defa sizin blogunuzu okumus ve "en sonunda dogrudurust okuyabilecegim bir blog buldum" diyerek bana tavsiye etmisti..
    (tahin gerisini kendisi yorumlar diye kisa kestim);-)
    Gunluk ev isleri disinda hic bir mesguliyeti olmayan bayanlarimizin bloglarini okursaniz ne demek istedigimizi anlarsiniz..Yorum yazip karsiliginda "bu benim blogum git kendi bloguna yaz" diyen, elestiri kaldiramayan, yoruma tesekkur etmeyi birakin kufur eden insanlari da bulmak mumkun..

    Ben zevkle okuyorum blogunuzu..Ellerinize saglik..

    Goruntu, renk vs hakkinda yorum yazmiyorum cunku sizin zevkiniz bana yorum yapmak dusmez...

    saglicakla kalin..

    YanıtlaSil
  4. evet sitede genel olarak bir muhafazarlık hakim siteye bence magazin türü şeyler de eklenebilir magazinden kastım ünlüler ne yapmış yada ne etmiş değil sinema tiyatro müzikle ilgili güncel konular yer alabilir sonra karikatüristik öğeler ve fıkralar yer alabilir islami boyut direk olarak değilde politik olarak ele alınırsa daha etkili olur diye düşünüyorum
    teşekkür ederim başarılar dilerim.
    Gayrimenkul danışmanı mahmut kılıç

    YanıtlaSil
  5. yorum ve beğenileriniz için teşekkür ederim. haketmediğim kadar iltifat etmişsiniz, bu durum beni bundan sonra daha dikkatli olmama yönlendirecek tabi, bu beğeninin hakkını verebilmek gerekir.

    sevgili mahmut, senin de yapıcı eleştirlerin için ayrıca teşekkür ederim. linkler kısmında tam olarak senin düşündüğün tarzda olmasa da ist. büyükşehir belediyesinin kültür ve sanat sayfası var, dileyen ziyaretçiler oradan kültürel ve sosyal aktiviteleri takip edebilirler. ancak ben de biraz daha bu konulara eğilmeye çalışırım inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Ozelde bloglarda, genelde sanal dunyada, en genelde de reel dunyadaki insanlari kategorize edecek olursam;
    1- Hem islami yonu, hem dunyevi kulturu olmayanlar: Islami yasantisi olmadigi gibi, insana katacak herhangi bir bakis acisi, genel kultur bilgisi vs olmayanlar.

    2- Islami yasantisi olmayan ancak dunyevi kulturu olanlar: Islami cizgiden uzak olsalar da, yazdiklarini okudugunuzda, hepsinde degilse de bir kismindan faydalanabileceginiz, size kultur, bilgi yonunden bir seyler katacak insanlar.

    3- Islami yasantisi olsa da kulturel birikimi olmayanlar.

    4- Hem islami yasantisi,bilinci; hem de entellektuel zenginligi olanlar.

    4. grubu hepsine tercih ederdim.

    Ali bey, blogunuz guzel, Allah yardimciniz olsun. Siz yazin biz okuyalim:) Hep beraber paylasalim.. Bilgimizebilgi katalim:)

    Yazilari buyuttunuz ya, gerisi onemli degil:) Yani gorsel acidan:) Icerik olarak zaten tamamdir..

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler sayın tahin. yaptığınız katogori genel anlamda doğru, ben 4. gruptan mıyım bilmiyorum ama inşallah elimden geldiğince bildiklerimi, düşüncelerimi, duygularımı paylaşmaya devam edeceğim. Katkılarınızla...

    YanıtlaSil
  8. uslubunuzun ukala oldugunu soyleyenlerin resminizden etkilenmis olabilecegini tahmin ediyorum. yalnizca bir fikir.

    YanıtlaSil
  9. evet fotoğrafım biraz öyle görünüyor, bunu açıkça söyleyenler oldu zaten ama üslubumun ukala olduğunu söyleyen kişi beni yakından tanıyan, bu duruma fotoğrafımla hükmetemyecek bir arkadaşımdı.

    siz de haklısınız, beni tanımayan biri fotoğrafıma bakarak ukala görüp biraz psikolojik etkilenme ile üslubumun da ukala olduğuna pekala hükmedebilir.

    YanıtlaSil
  10. Ameller niyetlere göredir diyorum ben de.. Ve kendinizi geliştirmek amacıyla bu blogu açmış olmanız hiçte bencil bir hareket değil..Keşke herkes böyle "bencil" olsa :)

    YanıtlaSil