15 Şubat 2006

Blog

Dün akşam, blogumu da yakından takip eden bir grup arkadaşla beraberdik. Tabi söz dönüp dolaşıp benim bloguma gelince tepkilerini öğrenmek istedim. Öncelikle üslubumun biraz ukala olduğunu söylediler, küçümseyen bir üslubum varmış. Bir arkadaşım ise astiğmat olduğunu ve yeni görünümün gözüne yaramadığını, bir diğeri yazıların küçük olduğunu söyledi. Bir başka arkadaşım ise içeriğin kendine hitap etmediğini söyledi, bu yüzden çok sıkı takip etmiyormuş o.

Ben bu blogu -biraz bencil bir düşünce ama- esasında önce kendime faydam olur düşüncesi ile açtım. Burada, herkesin ulaşabileceği bir ortamda yazacaklarımın beni araştırmaya yönlendireceğini dolayısıyla bunun kendimi geliştirmeme katkı sağlayacağını düşündüm. Ayrıca yalnız yaşayan biri olarak duygu ve düşüncelerimi paylaşmak gereğini bu vesile ile giderebileceğimi düşündüm. Neticede günde yaklaşık 20-30 arasında ziyaretçi çeken bir blog oldu ve etrafımdan alabildiğim genel tepkilerin olumlu olmasından da memnuniyet duydum. Fakat bu ne zamana kadar devam eder, eder mi etmez mi onu da bilemiyorum.

Blogun güncelliğini koruyabilmesini istiyorum. Sadece benim yazdıklarım değil, sizlerin yorumlarınızın da buna katkı sağlayacağını düşünüyorum. Ben hemen her gün bir şeyler eklemeye çalışıyorum ve buna elimden geldiğince devam edeceğim inşallah.

Bu vesile ile sizlerin de blog hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.

Evet, böylece bugün de güncelliğimizi korumuş olduk işte ;)
Yorum Gönder